استخر سلطانیه در انتظار تامین اعتبار


استخر سلطانیه در انتظار تامین اعتبار

فرماندار سلطانیه گفت: باید اهتمام لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان، از جمله استخر سرپوشیده وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، حسین رحمانی‌هزاررود در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه‌های کلان، گفت: دولت دوازدهم، نگاه ویژه‌ای به قشر جوان جامعه در راستای رشد و اعتلای کشور دارد، به ‌طوری‌که از انتخاب و انتصاب نیروهای جوان برای تصدی پست‌های مدیریتی تا ساماندهی امور جوانان در زمینه اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره عملکرد درخشانی را از خود بر جای نهاده است.

فرماندار سلطانیه، یکی از ضروریات لازم برای کسب موفقیت‌های مطلوب در زمینه‌های ورزشی را بهره‌مندی از تجهیزات ورزشی به روز دانست و تاکید کرد: متولیان ورزش و جوانان باید با نگرش ویژه اقدامی جدی برای ایجاد توازن و عدالت بین این شهرستان و سایر مناطق استان از منظر تجهیزات و ادوات ورزشی معمول دارند.

وی گفت: نقش ایجابی ورزش در پیشگیری از بروز بسیاری از مسائل اجتماعی نظیر اعتیاد بسیار تاثیرگذار است؛ لذا مسئولان مربوطه بایستی نسبت به ترغیب عموم مردم برای شرکت در ورزش‌های همگانی توجه ویژه‌ای داشته و بدین ترتیب موجبات پویایی و نشاط افراد را فراهم سازند.

رحمانی‌هزاررود ادامه داد: سلامت انسان‌ها را بایستی از چهار وجه سلامت جسمی، روحی، معنوی و سلامت اجتماعی مورد بررسی قرار داد که در این میان سلامت جسمی پایه و اساس سلامت روحی و معنوی و در کل زیربنای سلامت اجتماعی است که ورزش عامل مهمی در راستای ارتقای سلامت جسمی افراد جامعه قلمداد می‌شود.

فرماندار سلطانیه یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم این شهرستان را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سلطانیه در حوزه ورزش و جوانان از جمله استخر سرپوشیده، سکوی تماشاچیان، سالن ورزشی روستای ویر و غیره دانست و تاکید کرد: بایستی مسئولان استانی و شهرستانی پیگیری‌های لازم نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز برای اتمام این طرح‌ها را داشته باشند.

این مسئول افزود: سلامت، مولفه مهمی در جامعه است و بایستی ضمانت‌های لازم برای سلامتی شهروندان تامین شود، بنابراین ایجاد نشاط و شادابی در لایه‌های مختلف جامعه و به طریق ممکن که سرمنشأ بهداشت روحی و روانی اجتماع عنوان می‌گردند، بایستی مدنظر مسئولان ورزش و جوانان باشد.

وی تاکید کرد: یکی از نگاه‌های ویژه دولت تدبیر و امید ارج‌گذاری بیش از پیش به قشر بانوان جامعه بوده، بنابراین ساماندهی شایسته امر ورزش بانوان شهرستان از جمله تاکیدات است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی