اشتادسازه به دنبال کسب سهمیه آسیایی است


اشتادسازه به دنبال کسب سهمیه آسیایی است

مدیرعامل باشگاه هندبال اشتاد سازه مشهد گفت: با توجه به پخش شدن بازیکنان خوب در بین تیم‌های لیگ برتری، کیفیت این دوره از رقابت‌ها، بالاتر از گذشته خواهدبود.

اصغر سهمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: ذوب‌آهن و فولاد مبارکه اصفهان، اشتاد سازه مشهد، هیئت هندبال طرقبه و شاندیز، تاسیسات دریایی تهران، شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران و هیئت هندبال کیش، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان هستند. با توجه به فضای رقابتی شکل‌گرفته میان تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، بازیکنان خوب در بین تیم‌ها پخش شده‌اند و قدرت در لیگ تقسیم شده‌است، بنابراین کیفیت مسابقات به مراتب از سال‌های قبل بالاتر خواهدبود.

وی در خصوص شرایط اشتاد سازه بیان کرد: شرایط خوبی داریم و بعد از دو ماه تمرین مستمر، به 80 درصد آمادگی رسیده‌ایم. این تیم با حضور 8 ملی‌پوش در کنار 4 بازیکن جوان مشهدی شکل گرفته‌است.

مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه مشهد ادامه داد: نشمین شافعیان‌ با سابقه‌ای ۱۲ ساله در کادرفنی تیم ملی، سرمربی اشتاد سازه در لیگ برتر خواهدبود. برای دانش‌افزایی هرچه بیشتر خراسانی‌ها، از ۲ مربی و یک سرپرست بومی در کنار سرمربی تیم بهره خواهیم‌برد. سرپرست تیم، فاطمه اکبرنژاد، از پیشکسوتان هندبال و بسکتبال استان و مدرس فدراسیون هندبال است. قاسم شعبان‌پور که یکی از مدرسین، بزرگان و مهره‌های کلیدی هندبال است که در آماده‌سازی تیم نقش به سزایی داشت. تیم فنی، تشکیلاتی و اجرایی بسیار خوبی گرد هم آورده‌ایم تا بتوانی در کنار تلاش بازیکنان به اهداف خود دست پیدا کنیم. هیئت هندبال استان، در تمام لحظات در کنار تیم بود و ما را تنها نگذاشت.

سهمی اظهار کرد: راضیه جانباز، مینا وطن‌پرست، هانیه لک، مژگان قهرمانی، ساناز رجبی که در جام باشگاه‌های آسیای سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن گوشه چپ انتخاب شد، فاطمه خلیلی، الناز قاسمی، فائزه ژیان و شقایق باپیری ملی‌پوشان اشتاد سازه هستند که در کنار بازیکنان مشهدی مانند ملیحه یغمایی‌پور، المیرا غزنوی و نوریه حسینی به میدان خواهندرفت.

وی در خصوص هدف‌گذاری تیم مشهدی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: در راستای سیاست‌ها و تدابیر مالک باشگاه، هدف‌گذاری تیم این است که در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه اول یا دوم جدول رده بندی، جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند تا برگ زرینی در کارنامه ورزش خراسان ثبت شود. با توجه به شناختی که از هفت تیم دیگر حاضر در لیگ برتر داریم، اگر حوادث ناگواری از قبیل آسیب‌دیدگی یا اتفاقات غیرمترقبه رخ ندهد، به این هدف دست خواهیم‌یافت.

مدیرعامل باشگاه اشتادسازه مشهد بیان کرد: تمرینات تیم در سالن شهیدبهشتی مشهد برگزار می‌شود. اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هیئت هندبال استان، مدیریت سالن شهید بهشتی، شهرداری مشهد و هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی، تاکنون تعامل و همکاری بسیار خوبی با تیم داشته‌اند و از همه این افراد ممنونیم. یک تیم اجرایی تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم حقانیت هندبال استان را اثبات کنیم، امیدوارم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، اشتادسازه از ساعت 13:30 روز جمعه، 3 آبان ماه، اولین بازی خود را در سالن شهید بهشتی مشهد با ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کند. این تیم باید در هفته دوم این رقابت‌ها 10 آبان ماه، به مصاف تاسیسات دریایی تهران برود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار