اداره ورزش و جوانان کلات فقط با یک نیروی انسانی اداره می‎شود


اداره ورزش و جوانان کلات فقط با یک نیروی انسانی اداره می‎شود

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات گفت: به رغم اینکه کلات 40 هزار نفر جمعیت دارد و بخش اعظمی از آنان را جوانان تشکیل می‎دهند اما اداره ورزش و جوانان این شهرستان فقط با یک نیروی انسانی اداره می‎شود.

حسن پورافشار در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: در حال حاضر نداشتن وسیله نقلیه و کمبود شدید نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلاتی محسوب می‎شود که موجب شده به خوبی نتوانیم خدمات‌دهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر از 25 هیئت ورزشی در شهرستان کلات فقط 12 هیئت فعال هستند، از سویی فقط 4 سالن ورزشی داریم که برای برگزاری مسابقات استاندارد نیستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات اظهار کرد: با وجود 80 روستا در شهرستان کلات فقط دو سالن ورزشی در این تعداد روستا وجود دارد، البته همان دو سالن موجود در شهر هم یکی در ابتدا و یکی در انتهای شهر کلات احداث شده که دسترسی جوانان و بانوان به آن‌ها بسیار سخت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید در بخش ورزش همگانی و قهرمانی به صورت جدی‎تری وارد شویم، افزود: استعدادهای فراوانی در شهرستان کلات وجود دارد که باید برای آن‌ها برنامه‎ریزی جدی‎تری نیز داشت.

پورافشار بیان کرد: امسال زمین چمن مصنوعی سه روستای لائین، ایده لیک و چنار به نتیجه می‎رسد، همچنین طی هفته‎های اخیر خانه‎های ورزش روستایی دو روستا تجهیز شدند. با توجه به اینکه قبلا نیز 7 روستا تجهیز شده بودند، بر خانه‎های ورزش روستایی نظارت بیشتری خواهیم داشت تا جوانان بتوانند بهتر از این امکانات استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات گفت: به رغم اینکه کارکردن در روستاها راحت‎تر است ولی داخل شهر موانع بسیاری وجود دارد، جوانان روستایی در ورزش‎های بومی و محلی فعالیت بسیار خوبی دارند در همین راستا در احیای بازی‌های بومی و محلی فراموش شده در تلاش هستیم.

وی عنوان کرد: برنامه‎های ورزشی خوبی برای روستاها داریم که امیدواریم با کمک دهیاران و شوراها این برنامه‌ها را به نتیجه برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات افزود: متاسفانه تعداد ورزشکاران سازمان یافته در روستاها بسیار کم هستند.

پورافشار همچنین گفت: کمبود امکانات در شهرستان کلات موجب شده آخر هفته‎ها بسیاری از خانواده‌ها به مشهد بروند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد