هیات های اجرایی انتخابات وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهد بود


هیات های اجرایی انتخابات وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهد بود

سرپرست فرمانداری بجنورد با اشاره به اهمیت صیانت از رای و انتخاب مردم گفت: هیات های اجرایی انتخابات به عنوان یکی از ارکان اصلی انتخابات فقط بر اساس قانون عمل می کنند و وابسته و وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد، ملک بهمن شیردل در دیدار با نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی استان، از مردم به عنوان رکن دیگر انتخابات اشاره کرد و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در همه شرایط و با وجود مشکلات مردم در صحنه حضور داشتند و با مشارکت حداکثری در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی صیانت کردند و امروز نیز با وجود جنگ اقتصادی همه جانبه دشمن، مردم بازهم حضور خود را در صحنه نشان خواهند داد.

وی با قدردانی از تلاش اعضای احزاب و گروه های سیاسی ادامه داد: تلاش اعضای احزاب و گروه های سیاسی که با اختصاص وقت از زندگی خود برای دغدغه های مردم و تحقق مطالبات مردم تلاش می کنند قابل تقدیر است و در انتخابات پیش رو نیز انتظار میرود احزاب و گروه های سیاسی تنور انتخابات را گرم و سبب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته شوند.

رئیس شورای تامین شهرستان همچنین با تاکید بر استمرار گفت و گوی گروه های سیاسی با سرپرست فرمانداری بجنورد، خواستار فعالیت بیشتر خانه احزاب در شهرستان شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که نهادهای نظارتی و تعیین صلاحیت کاندیداها به گونه ای عمل کنند تا شاهد حضور سلایق گوناگون در انتخابات باشیم که سبب جلب مشارکت بیشتر مردم در پای صندوق های رای می شود.

رشید عظیم پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بجنورد نیز در ابتدای این دیدار هدف از تشکیل این جلسه را استفاده از ظرفیت احزاب و گروه های سیاسی در رفع دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مردم عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا