نوراللهی: این اتفاق از نان شب هم واجب‌تر بود !


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در همه مسابقات برای برد وارد زمین می‌شویم، اما هرگز نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. نوشته نوراللهی: این اتفاق از نان شب هم واجب‌تر بود ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نوراللهی: این اتفاق از نان شب هم واجب‌تر بود !

نوراللهی: همه‌چیز خوب بود فقط جای هواداران پرسپولیس خالی بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰
نوراللهی: این اتفاق از نان شب هم واجب‌تر بود !

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در همه مسابقات برای برد وارد زمین می‌شویم، اما هرگز نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی از خوب‌های پرسپولیس برابر پیکان بود که گل پیروزی‌بخش تیمش را با ضربه سری تماشایی به ثمر رساند. او که مقابل پیکان با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد حرف‌های جالبی در مصاحبه با خبرورزشی زد که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

برد روحیه‌بخشی بود. این‌طور نیست؟

احمد نوراللهی گفت:

بله، این برد از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و هواداران از ما انتظار دارند. هر چند جای تماشاگران پرسپولیسی هم خیلی خالی بود.

ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر چطور بود؟

واقعاً لطفی ندارد. فوتبال با تماشاگرانش جذاب است. همه ایران هم می‌دانند ما بهترین تماشاگران را داریم و امیدوارم دیگر شاهد محرومیت هواداران پرسپولیس نباشیم. در بازی با پیکان همه‌چیز خوب بود غیر از همین خالی بودن ورزشگاه.

حسین فرکی هم در مصاحبه قبل از بازی گفته بود دوست دارد محرومیت تماشاگران پرسپولیس بخشیده شود؟

احمد نوراللهی گفت:

حسین آقا از مربیان ارزشمند و اخلاق‌مدار کشور است که نیازی به تعریف و تمجید ندارد. اگر اشتباه نکنم دو قهرمانی هم در لیگ برتر داشته… درست است؟

نه اشتباه نمی‌کنی! یک قهرمانی با فولاد خوزستان در کارنامه دارد و یکی هم با سپاهان…

ایشان هم حرف ما را زده است که فوتبال بدون تماشاگر زیبا نیست. به هر حال پرسپولیس برد و همه هواداران هم خوشحال شدند. ان‌شا‌ءا… این برد‌ها تداوم داشته باشد.

در بازی با پیکان با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شدی و در ابتدای نیمه دوم با حضور امید عالیشاه بازوبند را به او دادی؟

احمد نوراللهی گفت:

بار‌ها گفتم و باز هم می‌گویم در پرسپولیس همه چیز مشخص است. کاپیتان اول، دوم و سوم ما به ترتیب سیدجلال، ماهینی و امید هستند و دیدید بلافاصله پس از ورود سیدجلال، امید عالیشاه هم بازوبند را به او داد. این حرف‌ها در پرسپولیس وجود ندارد و صمیمیت حرف اول را می‌زند.

هفته آینده با شاهین شهرداری در بوشهر بازی دارید. تیم پایین جدولی که خیلی‌ها از همین حالا برد را برای پرسپولیس کنار گذاشته‌اند؟

احمد نوراللهی گفت:

ما در همه مسابقات برای برد وارد زمین می‌شویم، اما هرگز نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. همین شاهین مگر سایپا را حذف نکرد. من فکر نمی‌کنم بازی در شهر بوشهر مقابل شاهین کار آسانی باشد و آقای کالدرون هم همواره تأکید می‌کند هیچ‌وقت خودمان را از پیش برنده ندانیم و دچار غرور نشویم.

حالا که اسم کالدرون آمد می‌خواهیم بپرسیم از برد شما راضی بود؟ در رختکن حرفی نزد و از عملکرد تو و گلی که زدی تعریف نکرد؟

ایشان راضی و خوشحال بود و از کلیه بچه‌ها و همه تشکر کرد. این برد متعلق به همه بود، چون فوتبال یک بازی گروهی است و یک نفر به تنهایی نمی‌تواند نتیجه یک بازی را رقم بزند. گلی هم که زدم حاصل زحمت همه بچه‌ها بود.

پیکان را چطور دیدید؟

احمد نوراللهی گفت:

پیکان تیم خوبی است که فوتبال بازی می‌کند و دنبال ضدفوتبال نیست. بازی برابر چنین تیم‌هایی راحت‌تر از تیم‌هایی است که وقت‌کشی کرده و دست به هر کاری می‌زنند تا جلوی تیم‌های بزرگ یک مساوی یا نتیجه بگیرند.

مدعی اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم فکر می‌کنی چه تیمی باشد؟

شک نکنید باز هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. البته رقیبان سرسختی هم داریم ولی اگر خودمان باشیم مطمئن باشید برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر خواهیم شد.

راستی چرا به بحرین باختیم؟

احمد نوراللهی گفت:

ببخشید ولی اصلاً دوست ندارم راجع به بحرین صحبت کنم. نگاه همه ما به آینده است. ان‌شا‌ءا… در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

تفاوت‌ها و شباهت‌های مارک ویلموتس و گابریل کالدرون چیست؟

به‌عنوان یک بازیکن هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم در خصوص مربیان و بزرگتر‌های خودم نظر بدهم. فقط می‌توانم بگویم هر دو فوق العاده مهربان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید