بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر


بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

بیوگرافی نرگس محمدی : امروز در سایت ایران بانو با بیوگرافی نرگس محمدی بازیگر توانمندی که با سریال ستایش به اوج شهرت خود رسید و همسرش علی اوجی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.   همسر اول علی اوجی کیست ، بیوگرافی نرگس محمدی بیوگرافی نرگس محمدی نام : نرگس نام خانوادگی : … نوشته بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر اولین بار در پورتال جامع...

بیوگرافی نرگس محمدی : امروز در سایت ایران بانو با بیوگرافی نرگس محمدی بازیگر توانمندی که با سریال ستایش به اوج شهرت خود رسید و همسرش علی اوجی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

همسر اول علی اوجی کیست ، بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نام : نرگس
نام خانوادگی : محمدی
متولد : ۱۳۶۴
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : متاهل
همسر : علی اوجی

زندگینامه نرگس محمدی

نرگس محمدی که از بدو ورود به دنیای هنر و سینما درگیر حواشی زیادی بوده و هست متولد دهه ۶۰ در تهران و همسر وی علی اوجی ( تهیه کننده و بازیگر ) میباشد. در ادامه بیشتر به جزییات زندگی وی میپردازیم.

نرگس محمدی در نهم فروردین‌ماه به دنیا آمد. همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس‌های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می‌کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند. نرگس محمدی پس از تجربه‌ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم‌هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی‌های ۲ بازی کرد.

خانواده نرگس محمدی

سه فرزندیم، من فرزند بزرگ خانواده‌ام و یک خواهر و برادر دارم که هر دوی آنها ازدواج کرده‌اند و فقط من در کنار مادرم زندگی می‌کنم. شوهرخواهرم آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کنند، خواهرم نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن، برادرم هم پیش از من در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

علی اوجی همسر نرگس محمدی

بخشی از زندگی نرگس محمدی از زبان خودش

نرگس محمدی می گوید از ابتدا دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌کردم اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در شاخه تجربی کنکور دادم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

عکس لو رفته عروسی نرگس محمدی

نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط‌های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده‌ ام به فیلم علاقه‌مند بودند.اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده‌ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

حضور در ورزشگاه کوریتیبا

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود

اعدام نرگس محمدی

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود درج نمود. این سازمان در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی درخواست نمود که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی! شود.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

بیلبورد سازمان عفو بین الملل در خصوص عدم اعدام نرگس محمدی!

واکنش نرگس محمدی به این بیلبورد :

واقعا نمی دانم چه بگویم! چرا که من تنها با «سکینه محمدی» که به جرم قتل در زندان است، شباهت اسمی کاملی ندارم، بلکه از نظر چهره و فیزیک هم شبیه او نیستم و این اشتباه صورت گرفته در رسانه های خارجی برایم جای تعجب دارد. در حال حاضر پیگیری موضوع را از مراجع قضایی آغاز کرده ام و امیدوارم این جریان ختم به خیر شود.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

بچه نرگس محمدی

ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی:

علی اوجی در حرم امام رضا از نرگس محمدی خواستگاری کرد و آنها در اردیبهشت ۹۶ با هم ازدواج کردند.

فیلم تصاویر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

مراسم ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

بیوگرافی علی اوجی

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی,بیوگرافی نرگس محمدی

بیوگرافی علی اوجی:

زاده (۱۷ اسفند ۱۳۶۲ تهران)، بازیگر نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. وی همچنین همسر نرگس محمدی بازیگر ایرانی است. پدرش حسن اوجى، خطاط و هنرمند شهیر ایرانى است. علی اوجی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده و سال ها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی شناخته و تهیه کنندگی بسیاری از آلبوم های خواننده های سرشناس ایرانی از جمله رضا یزدانی را داشته است.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

زندگینامه هنری علی اوجی:

علی اوجی با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان وارد عرصه بازیگری شد. وی با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه “شوخی کردم” نشان داد که در بازیگری نیز استعداد داشته و حرف های بسیاری برای گفتن دارد؛ در نتیجه نقش او در سریال “در حاشیه” مهران مدیری پر رنگ تر شد. اخیراً نیز به عنوان یکی از استندآپ کمدین های برنامه طنز خندوانه به کارگردانی رامبد جوان حضور یافت.

مصاحبه با نرگس محمدی و علی اوجی

چه زمانی جدی شد؟

نرگس: همان دفعه اولی که علی را دیدم، به این نتیجه رسیدم که می‌توانیم زوج خوبی باشیم.

علی: دفعه اولی که در زندگی‌ات من را دیدی؟!

نرگس: نه همان دفعه اولی که با هم کار کردیم.

علی: پس آذرماه سال گذشته بود. (خنده)

نرگس: همان اولین دفعه‌ای که علی به من پیشنهاد ازدواج داد، پذیرفتم.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

اسم بچه نرگس محمدی

هنرمندان در کنار هم

نرگس: بزرگ‌ترین خصوصیت علی برای من این بود که خودش هنرمند است و هنر را می‌شناسد و برای من یک امتیاز مهم بود که همسرم در این حرفه باشد. جز این موضوع هم اخلاق علی بسیار خوب است؛ چراکه نه عصبانی می‌شود، نه ناراحتی ایجاد می‌کند، نه بددهن است و فکر می‌کنم هرکدام از این خصوصیات می‌تواند برای ایجاد یک زندگی مشترک مهم باشد، چه برسد به همه آن‌ها.

علی: به نظرم برای کسی که در کارهای هنری فعالیت دارد، هنرمند‌بودن همسر خیلی مهم است؛ چون این شغل را درک می‌کند و از همه‌چیز آن باخبر است؛ اما فارغ از این موضوع، اولین خصوصیت نرگس که خیلی من را جذب کرد، این بود که خود واقعی‌اش بود و اهل اداواصول نبود. صاف و زلال است و اصلا دروغ نمی‌گوید که این خودش خیلی اتفاق ویژه‌ای است. به‌علاوه این که آدمی است که با او خوش می‌گذرد و می‌شود ساعت‌ها بدون هیچ دلیل بزرگی بخندی و قهقهه بزنی. اهل سفر است و من هم اهل سفر هستم. دست‌پخت نرگس واقعا خوب است. البته من شکمو نیستم، ولی از غذای خوب لذت می‌برم. نرگس یک کدبانوی تمام‌عیار است.

نرگس: جالب است بدانید که وقتی من و علی تصمیم به ازدواج گرفتیم، همه دوستان و اطرافیان‌مان می‌گفتند «چقدر شبیه هم هستید». بعدا که می‌نشستیم و با هم راجع‌به مسائل ریز و خصوصیات‌مان صحبت می‌کردیم، می‌دیدیم چقدر در نظرات و انتخاب‌های‌مان شبیه هم هستیم و اشتراک داریم.

عدم ظاهرسازی در بازیگری

نرگس: خوشبختانه شغل ما طوری است که با همه کارها فرق دارد. شاید بشود در کارها و جاهای دیگر ظاهرسازی کرد، ولی در بازیگری این اتفاق غیرممکن است. همه ما همکارها، همدیگر را می‌شناسیم و می‌دانیم که کدام‌یک چه اخلاق‌های خوب و چه اخلاق‌های بدی دارد و وقتی شما چندماه با یک نفر همکار هستید و او را دائم می‌بینید، به‌خوبی او را می‌شناسید. من تابه‌حال ندیده‌ام که کسی راجع‌به علی بدگویی کند. نوع کار ما طوری است که معمولا ویژگی‌های بد همدیگر را بیشتر می‌بینیم، ولی درباره علی من هرگز ندیده‌ام کسی چیز بدی از او بگوید.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

عدم ورود به حواشی…!

نرگس: عکس‌های عقدمان که پخش شد، هرچند خودمان این اتفاق را دوست نداشتیم، حسی را که از مردم گرفتم، دقیقا شبیه همان حسی بود که در ابتدای معروف‌شدن داشتم. این‌قدر مردم به من تبریک گفتند که نمی‌دانستم باید چه کاری انجام دهم. البته گهگاه کامنت‌های بد هم داشتیم که طبیعی است و برای همه وجود دارد و از ابتدا هم این موضوع را می‌دانستیم که ممکن است حواشی این‌چنینی هم برای‌مان پیش بیاید، ولی…

علی: ولی الان را دیدیم.

نرگس: دقیقا… الان را دیدیم که با هم شاد و خوشبخت هستیم. متأسفانه این روزها بزرگ‌ترین نکته‌ای که در بعضی از زندگی‌ها می‌بینم، این است که با هم خوشحال نیستند و جاهایی اجبارهایی وجود دارد برای این که با هم زندگی کنند. ولی خوشبختانه ما با هم شاد و خوشحال هستیم که این بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌مان است. امیدوارم تا پایان هم این خصوصیت در زندگی‌مان حفظ شود.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

بیوگرافی علی اوجی

علی: من خیلی از مردم بابت تبریک‌هایی که گفتند، ممنون هستم. انرژی خیلی خوبی به ما دادند و با آن‌ها به ما خیلی خوش گذشت. عکس‌العمل بد و کامنت بد خیلی کم داشتیم و بیشتر گیرهایی که می‌دادند به ریش من بود (خنده)! که قطعا باید به ذهن‌شان می‌رسید که چون من بازیگر هستم، این ریش بخشی از گریم من است. ولی واقعا کامنت‌های بد و آزاردهنده نداشتیم.

عکس‌های عقدمان را هم واقعا دوست نداشتیم منتشر شود و با هم قرار گذاشته بودیم که اعلام نکنیم تا وارد حاشیه نشویم تا خودش اتفاق بیفتد. من کانادا بودم که دیدم عکس‌های عقدمان در اینستاگرام منتشرشده و یکی از بستگان زحمتش را کشیده بود که به‌زودی او را پیداکرده و به سزای اعمالش می‌رسانیم (خنده)؛ اما نکته این‌جا بود که من و رضا یزدانی در ونکوور کانادا بودیم و سوار تله‌کابین به قله کوه می‌رفتیم که یک خانم و آقا در کابین دیگری از کنارمان رد شدند و گفتند «تبریک، تبریک». من گفتم خدایا این‌ها چرا تبریک می‌گویند (خنده) و از این‌جا متوجه شدم که عکس‌های عقدمان منتشر شده است. مردم هرجایی و به هر وسیله‌ای لطف خود را به ما نشان دادند و خیلی ممنون هستم که با دعای خیرشان، زندگی‌مان را شروع کردیم و ما هم سعی می‌کنیم که هنرمندان خوبی برای‌شان باشیم.

نرگس: قول می‌دهیم فیلم‌های خوبی برای‌شان بازی کنیم. (خنده)

اعتراف نرگس محمدی به دزدی با رو کردن سند

نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش در بین مردم به محبوبیت رسید صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی درباره یک دزدی به روز کرد . این بازیگر جوان کشورمان که به تازگی با علی اوجی ازدواج کرده است با انتشار اسناد این دزدی پرده از یک راز مهم در زندگی اش برداشت.بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

نرگس محمدی با انتشار این عکس نوشت:

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

اسناد دزدی نرگس محمدی در اینستاگرامش

برای اولین باردزدی کردم. دفتر لوح زرین بودم و ماشین نویس داشت قسمت هایی از فصل سوم ستایش را که آقای مطلبی نوشته بود رو تایپ می کرد مشتاق خواندنش بودم ، اما ظاهرا به سفارش نویسنده تا کامل نشده قرار است به هیچ کس نسخه ایی داده نشود دیگر چاره ایی برایم نگذاشته بودن ، تنها کاری که توانستم انجام دهم با گوشی از صفحه اول و دوم قسمت اول عکس گرفتم … این دو صفحه حاصل دزدی من است که با شما عزیزانم شریک می شوم البته نه در دزدی در خواندن آن..

پ ن :خودمونی تر بگم نمی دونم چرا حتی وقتی همین دو صفحه رو خوندم اشک بی اختیار از چشمانم سرازیر شد.
پ ن :اگر به خاطر این سرقت توسط نویسنده کشته نشدم ستایش ۳ بزودی ساخته خواهد شد.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

اصالت نرگس محمدی

فیلم شناسی نرگس محمدی

تلویزیون

عروس تاریکی (۱۳۹۸)
ستایش (فصل سوم، ۱۳۹۷)
هوای خنک (فیلم تلویزیونی، ۱۳۹۴)
زعفرانی (۱۳۹۴)
معمای شاه (۱۳۹۳)
ما فرشته نیستیم (۱۳۹۳)
ستایش (سری دوم) (۱۳۹۲–۱۳۹۱)
میلیاردر (۱۳۹۱)
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۰)
ششمین نفر (۱۳۹۰)
ستایش (فصل اول و دوم)-(۱۳۸۹–۱۳۹۲)

سینما

مسلخ(۱۳۹۵)
قرارمون پارک شهر (۱۳۹۵)
عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)
ساعت شلوغی (۱۳۹۰)
آناهیتا (۱۳۸۷)
سوپر استار (۱۳۸۷)
اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۷)
ریسمان باز (۱۳۸۶)
تنهایی باد (۱۳۸۳)

تئاتر

راپورتهای شبانه دکتر مصدق (۱۳۹۵)
نظمیه زنان (۱۳۹۱)

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

نرگس محمدی اعدام

فیلم شناسی علی اوجی

بازیگری

۱۳۹۱–۱۳۹۲ پژمان
١٣٩٣ سال‌های ابری
۱۳۹۳ خندوانه
در حاشیه
۱۳۹۴ خوب، بد، جلف
۱۳۹۶ تعطیلات رویایی

تهیه‌کنندگی موزیک

ساعت ۲۵ شب
دوئل در آینه
ساعت فراموشی
ساعتا خوابن
سلول شخصی
خاطرات مبهم
نوستالژی
شاه‌ماهی
عکس زمستونی تهران
تنفس آزاد
من و تو
قصه زیرزمین
غریبه آشنا
_پاییز__

| ۱۳۹۷ آرماندو || احسان عبدی پور شبکه ۱ همچنین از دیگر فعالیت‌های علی اوجی می‌توان حضور در هر سه فصل مجموعه موفق دورهمی در کنار مهران مدیری را نام برد وی از افراد مؤثر این مجموعه بود.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

علی اوجی و همسرش نرگس محمدی

مجموعه نمایش خانگی

عطسه (۱۳۹۴ مهران مدیری)
شوخی کردم (۱۳۹۲ مهران مدیری)

مجموعه پیکسل به کارگردانی و محمود معظمی ،محمدحسین لطیفی و نویسندگی حامد عنقا (۱۳۹۶)

سال های دور از خانه به کارگردانی(۱۳۹۸) مجید صالحی
تاترها

شام آخر فرهاد آییش، عارف لرستانی

و نمایش به علت ضیغ مکان و مکاشفات

فیلم کوتاه

پرواز لک لک‌ها
وقتی مرده‌ها می‌رقصند
کوبیدن بر درهای بهشت
دربارهٔ بچه
غزل
سایه‌ها

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

نام همسر اول علی اوجی

استندآپ کمدی

وی تاکنون چندین بار به عنوان استندآپ کمدین در برنامه خندوانه حضور داشته‌است. و ده‌ها اجرای موفق استندآپ کمدی در داخل و خارج کشور در کارنامه هنری علی اوجی دیده می‌شود .

جشن حافظ

علی اوجی هشت دوره کارگردان معتبرترین جشن سینمایی و تلویزیونی ایران ،جشن حافظ در کنار علی معلم فقید است و بعد از فوت علی معلم نیز به همکاری خود با مجله دنیای تصویر و جشن حافظ (جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر ) ادامه داد.

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی + تصاویر

علت جدایی علی اوجی از همسر اولش

بیوگرافی نرگس محمدی و علی اوجی

منبع : ویکی پدیا / بیتوته / میهن فال / پارس ناز / دکتر سلام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج