تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو رفت؟!


تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو رفت؟!

Evolve اتوموتیو یک شرکت بریتانیایی متخصص تیونینگ محصولات ب‌ام‌و بوده و به تازگی تصویری را منتشر کرده که طبق گفته‌ها به نسل جدید ب‌ام‌و M3 تعلق دارد. به نظر می‌رسد این خودرو در خط مونتاژ حضور دارد. پوشش‌های استتاری نمونه‌های پیشین این خودرو باعث پنهان شدن دیفیوزر بزرگ و چشمگیر M3 شده بودند. همچنین دو... The post تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو...

Evolve اتوموتیو یک شرکت بریتانیایی متخصص تیونینگ محصولات ب‌ام‌و بوده و به تازگی تصویری را منتشر کرده که طبق گفته‌ها به نسل جدید ب‌ام‌و M3 تعلق دارد. به نظر می‌رسد این خودرو در خط مونتاژ حضور دارد.

تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو رفت؟!
پوشش‌های استتاری نمونه‌های پیشین این خودرو باعث پنهان شدن دیفیوزر بزرگ و چشمگیر M3 شده بودند. همچنین دو جفت خروجی اگزوز بزرگ هم در این بخش به چشم می‌خورد. تریم مشکی بخش پایین سپر به همراه رنگ قرمز بخش‌هایی از دیفیوزر هم در تصویر منتشر شده به چشم می‌آیند.

تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو رفت؟!
گلگیرهای بسیار پهن به همراه نمای عقب عضلانی از دیگر ویژگی‌های نسل جدید این خودروی اسپورت هستند. چراغ‌های عقب نیز تیره‌تر بوده و در کل ظاهر باابهت تری ایجاد کرده است. نهایتاً هم باید به یک اسپویلر کوچک روی صندوق‌عقب اشاره کنیم.

تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو رفت؟!
اگرچه در تک تصویر منتشر شده نمی‌توانیم کابین را ببینیم اما تصاویر جاسوسی قبلی خبر از وجود پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه‌نمایش بزرگ داده‌اند.

تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو رفت؟!
M3 از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توئین توربو و ظاهراً گیربکس 6 سرعته دستی استفاده خواهد کرد. مدیر بخش M ب‌ام‌و گفته که قدرت این پیشرانه حداقل در نسخه فول بالاتر از 510 اسب بخار خواهد بود. دیگر نسخه‌های این خودرو با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس دوکلاچه اتوماتیک عرضه خواهند شد.

تصویر نسل جدید ب‌ام‌و M3 G80 لو رفت؟!
اگرچه انتظار داریم نسل جدید ب‌ام‌و M3 در سال 2020 وارد بازار شود اما فعلاً تاریخ معرفی آن اعلام نشده است. آخرین رویداد خودرویی مهم پیش از رونمایی این خودرو نمایشگاه لس‌آنجلس 2019 بوده و البته ب‌ام‌و پرده‌برداری از این خودرو در یک مراسم مستقل بجای رونمایی در نمایشگاه‌های بین‌المللی را رد نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش