5825 دستگاه خودرو کشاورزی در قزوین پلاک‌گذاری می‌شود


5825 دستگاه خودرو کشاورزی در قزوین پلاک‌گذاری می‌شود

قزوین - ایرنا - پنج هزار و 825 دستگاه خودرو و ادوات کشاورزی در استان قزوین با همکاری نیروی انتظامی تا پایان سال جاری پلاک گذاری می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز چهارشنبه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین افزود: ۹ هزار و ۹۶۳ خودروی کشاورزی در استان وجود دارد که از این میان چهار هزار و ۱۳۸ دستگاه پلاک گذاری شده است.
فاطمه خمسه با بیان اینکه باید ماهانه هزار دستگاه از ادوات و ماشین آلات با همکاری نیروی انتظامی پلاک گذاری شود، اظهار داشت: برای تسریع روند کار یکی از کارشناسان به نمایندگی از جهاد کشاورزی به نیروی انتظامی معرفی شده است.
وی مانع اصلی در پلاک گذاری ادوات کشاورزی را بیمه این خودروها عنوان کرد و گفت: بیمه هر تراکتور ۱۲ میلیون ریال است که متاسفانه شرکت‌های بیمه با محاسبه جرایم دیرکرد هزینه سنگینی را پیش روی کشاورز می‌گذارند و انگیزه صاحبان خودرو برای پلاک گذاری کاهش می‌یابد.
این مسئول افزود: اگر شرکت‌های بیمه، مبالغ دیرکرد را محاسبه نکنند، عملیات پلاک گذاری خودروها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
خمسه خاطرنشان کرد: خوشبختانه اطلاعات خودروهای کشاورزی در شهرستان‌های استان موجود است و همکاری خوبی را برای پلاک گذاری در این حوزه شاهد هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !