توزیع 70 میلیون لیتر نفت‌گاز کشاورزی در زنجان


توزیع 70 میلیون لیتر نفت‌گاز کشاورزی در زنجان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در هفت ماهه امسال 70 میلیون لیتر نفت‌گاز کشاورزی در استان توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، حمدالله حبیبی در جمع خبرنگاران، از تامین به‌موقع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی در استان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی انجام شده است؛ چراکه با آغاز فصل فعالیت‌های کشاورزی نیاز به سوخت بیش از پیش احساس می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به توزیع ۷۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در هفت ماه گذشته از سال‌جاری در بخش کشاورزی که عمدتا از طریق فروشندگی‌های روستایی در اختیار دارندگان ادوات کشاورزی قرار گرفته است، پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در طول سال‌جاری در بخش اقتصادی توزیع شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان افزود: عمده تلاش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، تسهیل و روان‌سازی تخصیص سهمیه نفت‌گاز در راستای حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی است.

حبیبی با اشاره به عذرخواهی از بابت مشکلاتی که برای برخی کشاورزان در ابتدای مهرماه به دلیل انتقال اطلاعات ادوات کشاورزی به سامانه جدید ثبت درخواست فرآورده‌های نفتی حادث شده است، تصریح کرد: با تثبیت اطلاعات در سامانه جدید و راه‌اندازی روش توزیع الکترونیکی فرآورده با زیرساخت کارت بانکی، روند درخواست سوخت کشاورزان نسبت به سامانه قبلی روان‌تر و فرآیند کار کوتاه‌تر خواهد شد و این امر بی‌شک نقش مهمی در ارتقای رضایت‌مندی کشاورزان از مراحل درخواست تا تحویل سوخت در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به نفت‌سفید خانوارها، یادآور شد: با توجه به اینکه تمهیدات لازم برای واریز سهمیه‌های نفت‌سفید خانوارها در کارت‌های بانکی معرفی شده از جانب سرپرستان خانوارها اتخاذ شده، منبع این سرپرستان با مراجعه به فروشندگان روستایی و کشیدن کارت خود در دستگاه کارتخوان بانکی موجود در فروشندگی‌ها نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام خواهند کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه کارتخوان بانکی در تسهیل عرضه خدمات به هم‌وطنان و نیز جلوگیری از سوءاستفاده از کالابرگ‌های نفت‌سفید کاغذی و پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده نفت سفید استفاده کنند.

انتهای پبام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید