کیش اینوکس 2019 برگزار می گردد


شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های…

کیش اینوکس 2019 برگزار می گردد

با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان:

کیش اینوکس ۲۰۱۹ برگزار می گردد
سیناپرس: شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور( کیش اینوکس ۲۰۱۹) شرکت می کنند.

دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش بیان کرد: دسته‌ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش‌های مختلف ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و نمایشگاه‌های خارجی، صندوق تا ۷۰ درصد هزینه‌های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت‌ها پرداخت می‌کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، خاطر نشان کرد: در این راستا، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex ۲۰۱۹ می‌توانند علاوه بر استفاده از این خدمت، با حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند.

وی اظهار کرد: همچنین شرکت‌ها می‌توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می‌کنند، از تسهیلات ۳ ساله لیزینگ با نرخ ۹ درصد تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس