سودآوری «خبهمن» سرعت گرفت


سودآوری «خبهمن» سرعت گرفت

عصر خودرو- شرکت گروه بهمن در صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه اعلام کرده است که سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 708درصد افزایش یافته و به رقم 105ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سنا ، شرکت گروه بهمن در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 اعلام کرده است که سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 708درصد افزایش یافته و از مبلغ 13ریال به رقم 105ریال رسیده است.

«خبهمن» در این گزارش سود عملیاتی را یک هزار و 43میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و 46میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 2هزار و 241میلیارد ریال اعلام کرده است.

از سوی دیگر در صورت وضعیت پرتفوی بورسی این شرکت توانسته رشد 17هزار و 640میلیارد ریالی را رقم بزند. همچنین بهای تمام شده در این دوره با رشد 94میلیارد و 544میلیون ریالی به مبلغ 5هزار و 623میلیارد ریال رسیده است. ارزش بازار پرتفوی مورد گزارش با رشد 12هزار و 819میلیارد ریالی به 23هزار و 263میلیارد ریال بالغ شده است.

در گزارش منتشر شده «خبهمن» کل مبلغ سهام واگذار شده مبلغ 966میلیارد و 755میلیون ریال بوده است که سود این واگذاری ها به 754میلیارد و 58میلیون ریال رسید. علاوه بر این در این دوره سهام بورسی خریداری شده به مبلغ تمام شده 307میلیارد و241میلیون ریال رسیده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که قصد دارد سودآوری نقدی و بازده سرمایه گذاری ها را افزایش دهد. همچنین سودآوری فعلی را نیز به ثبات برساند.

«خبهمن» در گزارش خود اعلام کرده است که قصد دارد تجزیه و تحلیل و رصد بازار سرمایه و سایر بازارھای موازی جهت حداکثر نمودن ثروت سهامداران و ذینفعان باشد و همچنین تمرکز بر فعالیت ها و ایجاد ھم افزایی با شرکت های تابعه گروه بهمن داشته باشد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا