فیلم‌برداری فیلم Army of the Dead ساخته جدید زک اسنایدر به پایان رسید


فیلم‌برداری فیلم Army of the Dead ساخته جدید زک اسنایدر به پایان رسید

زک اسنایدر به تازگی با انتشار عکسی در اکانت اجتماعی Vero از پایان پروسه فیلم‌برداری اثر تازه خود، فیلم Army of the Dead خبر داد. حرفه کاری اسنایدر در طول سالیان مختلف با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه شد و اگرچه با ساخت فیلمی همچون Watchmen توجه خیلی افراد را جلب خود کرد اما برای فیلم Justice League با نظر منفی منتقدین روبه رو شد. مصیب خانوادگی و...

زک اسنایدر به تازگی با انتشار عکسی در اکانت اجتماعی Vero از پایان پروسه فیلم‌برداری اثر تازه خود، فیلم Army of the Dead خبر داد.

حرفه کاری اسنایدر در طول سالیان مختلف با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه شد و اگرچه با ساخت فیلمی همچون Watchmen توجه خیلی افراد را جلب خود کرد اما برای فیلم Justice League با نظر منفی منتقدین روبه رو شد. مصیب خانوادگی و مرگ دختر او در اواخر پروسه ساخت لیگ عدالت، اتفاق تراژیکی بود که اسنایدر را از فیلم‌سازی به دور کرد. اکنون پس از گذشت دو سال او بار دیگر با ساخت فیلم Army of the Dead به ژانر زامبی‌محور برخواهد گشت.

در آخر هفته گذشته اسنایدر با انتشار عکسی از پشت صحنه این اثر در اکانت Vero، از پایان پروسه فیلم‌برداری خبر داد. داستان این فیلم که حول حمله زامبی‌ها به شهر لاس وگاس امریکا می‌گذرد، قصه مردی را دنبال می‌کند که گروهی از مزدوران حرفه‌ای را برای حمله به منطقه‌ای قرنطینه شده و عملی کردن بزرگ‌ترین سرقت تاریخ، دور خود جمع می‌کند. ایده اصلی داستان اولین بار توسط زک اسنایدر داده شده که به همراه شای هیتن نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده داشته است. وسلی کالر، اوری مارمور و اندرو نورمن نیز زک و دبرا اسنایدر را در امر تهیه‌کنندگی همراهی می‌کنند.

لیست بازیگران فیلم بدین شرح است:

دیو باتیستا (Guardians of the Galaxy)، الا پورنل (Kick-Ass 2)، آنا دلا ریگوئرا (سریال Narcos)، تئو روسی (Sons of Anarchy)، هما قریشی (Viceroy’s House)، هیرویوکی سانادا (از Avengers: Endgame و Westworld) عمر هاردویک (Power و Kick-Ass) کریس دی الیا، گرت دیلاهانت (Deadwood)، رائول کاستیلو، نورا آرنزدر، ماتیاس شیگوفر، سامانتا وین (Wonder Woman) و ریچ کترون (بتمن v سوپرمن).

این فیلم که با بودجه پایین 70 میلیون دلاری ساخته شده، در زمان نامعلومی توسط شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

فیلم‌برداری فیلم Army of the Dead ساخته جدید زک اسنایدر به پایان رسیدفیلم‌برداری فیلم Army of the Dead ساخته جدید زک اسنایدر به پایان رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس