مشارکت حداکثری در انتخابات در سایه وفاق شکل می‌گیرد


مشارکت حداکثری در انتخابات در سایه وفاق شکل می‌گیرد

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان گفت: وفاق و همدلی، موجب مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات 98 خواهد شد.

خیرالله ترخانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان ۹۸ استان که به منظور برنامه‌ریزی برای حضور در آیین راهپیمایی این روز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد افزود: راهبردها در ایام پیش‌روی که نزدیک به یوم‌الله ۱۳ آبان و انتخابات است باید جنبه استکبارستیزی، همراه با حفظ وحدت، وفاق و همدلی باشد.

وی اظهار داشت: لازم است شعارهای ویژه یوم‌الله ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی است به شکل جناحی نباشد تا بتوانیم به سمت وحدت، همدلی و همگامی بیشتر گام برداریم چراکه در مشارکت حداکثری در انتخابات و مبارزه با استکبار، تاثیر بسزایی را خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه، به اهمیت آیین راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و با بیان اینکه همگان بر این موضوع واقف هستند، گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی که عمر ۴۰ سالگی و تکامل خود را پشت سرگذاشته است انتظار می رود مردم به ویژ دانش‌آموزان و دانشجویان با شور و علاقه ای بیشتر در این مراسم حضور یابند.

حجت‌الاسلام علی ناصر با تاکید براینکه ۱۳ آبان نه یک اتفاق تاریخی بلکه موضوع انقلاب است، افزود: استکبار ستیزی با گوشت و پوست ما مردم ایران، عجین شده است و این انقلاب همچنان با اقتدار هرچه تمام، پیش می‌رود تا تمدن اسلامی در جهان شکل بگیرد.

وی اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی، بسیار اثربخش خواهد بود و امید می رود برنامه‌های این روز به شکل محتوایی‌تر بوده و شاهد حضور حداکثری عموم مردم در این مراسم باشیم.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: امسال بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار است مبلغان و اساتید که مطالعات سیاسی به روز دارند به منظور بصریت افزایی به ۱۳ مدرسه و ۱۳ مسجد اعزام شوند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان نباید صرف برگزاری یک راهپیمایی باشد بلکه علاقه‌مندان به شرکت در این آیین باید بدانند که به چه منظور و هدفی در این مراسم حضور می‌یابند، اظهار داشت: حضور حداکثری و آگاهانه مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی لازم و ضروری و حائز اهمیت بسیار بالایی است.

حجت‌الاسلام ناصر، دانش آموزان و دانشجویان را ارکان اصلی آئین راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد و افزود: امروز دشمنان برای دستیابی به اهداف نامشروع خود، توطئه‌ها و فتنه‌هایی را طراحی و برنامه ریزی کرده‌اند که حضور پررنگ‌تر در تمام مناسبت‌ها، تمامی نقشه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سعی بر این است که حضور این ۲ قشر و همچنین علما، اساتید و طلاب در راهپیمایی ۱۳ آبان، پر تعداد باشد، اظهار داشت: مردم با روحانیت و روحانیت با مردم هستند و در نقش برآب کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام، همراه هم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس