کد سهامداران بورسی پیامک می‌شود


کد سهامداران بورسی پیامک می‌شود

ایران اکونومیست- قائم مقام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار: کد سهامداران بورسی برای خدمات رسانی بهتر به آن‌ها از امروز پیامک می‌شود.

کد سهامداران بورسی پیامک می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بازار سرمایه، سعید رضوانی فرد افزود: بنا به درخواست سهامداران و جلوگیری از مراجعه مجدد آن‌ها به دفاتر پیشخوان و شرکت‌های کارگزاری، شرایطی فراهم شده است که سهامداران بعد از سجامی شدن، کد بورسی خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با بیان اینکه تنها راه ورود به بازار سرمایه ثبت نام در سامانه سجام است، اظهار داشت: در صورتی که شخص در شرکت‌های کارگزاری، دفاتر پیشخوان یا در آینده نزدیک در شعب بانک‌های منتخب احراز هویت شود، کد معاملاتی او در همان روز پیامک خواهد شد.
عضو هیئت مدیره سمات در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سجام، گفت: هم اکنون بیش از ۲ میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند و ارائه خدمات این شرکت از روز ۲۵ مهر امسال تنها برای افراد سجامی، امکان پذیر است.
خاطرنشان می‌شود: سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران نهاد‌ها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده‌های تایید شده خواهند بود.
این سامانه، مسئولیت خودکار فرآیند جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان بازار سرمایه را برعهده دارد. به این ترتیب، با راه‌اندازی این سامانه نه تنها شاهد تسهیل در گردآوری اطلاعات سهامداران هستیم، بلکه با تجمیع اطلاعات و سوابق معاملاتی، شفافیت بازار نیز با رشد قابل‌ توجهی همراه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل