حمل و نقل عمومی معلولان در سایه بی‌توجهی مسئولان


حمل و نقل عمومی معلولان در سایه بی‌توجهی مسئولان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان استثنایی باید دستگاه‌های ذی‌ربط با بهزیستی و اداره آموزش و پرورش استان زنجان همکاری کنند.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دانش‌آموزان مدارس استثنایی اظهار کرد: بهزیستی استان زنجان پوشش دانش‌آموزان استثنایی را بر عهده دارد و ارائه خدمات به دانش‌آموزان، اولویت کاری بهزیستی است.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده برای دانش‌آموزان استثنایی، بیان کرد: طی پارسال ۱۰۷ کاشت حلزون برای دانش‌آموزان استثنایی توسط بهزیستی استان زنجان انجام شده و ۳۰ ویلچر نیز برای این قشر خریداری شد.

این مسئول افزود: ۹۵۷ دانش‌آموز استثنایی در استان زنجان تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد ۹۲۰ نفر در ماه به طور میانگین ۲۰۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

محمدی‌قیداری در رابطه با مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیز گفت: متاسفانه به حمل و نقل عمومی معلولان در استان زنجان اهمیت داده نشده و این موضوع عمومی‌سازی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این درست نیست که دانش‌آموزان استثنایی به دلیل نبود سرویس ایاب و ذهاب از تحصیل باز بمانند؛ بنابراین باید به حمل ‌و نقل معمولان در جامعه بیشتر بها داده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک