نیروهای خدمات شهری آمادگی دارند / آبگرفتگی در پایتخت نداریم


نیروهای خدمات شهری آمادگی دارند / آبگرفتگی در پایتخت نداریم

عطایی با تاکید بر آمادگی صد در صدی نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق بیست‌ودوگانه تهران گفت: با وجود بارش‌های شدید و رگباری هیچگونه آبگرفتگی در سطح شهر نداشته‌ایم و گزارشی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «اصغر عطایی» به تشریح آخرین وضعیت سطح شهر تهران درپی بارش‌های اخیر پرداخت و گفت: بارش‌های شدید و رگباری را تقریبا از صبح سه‌شنبه شاهد بودیم که خوشبختانه آمادگی خوبی در میان نیروهای خدمات شهری وجود دارد و نیروها در سطح شهر کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در پی بارش‌های اخیر خوشبختانه هیچ مورد خاصی در کانال‌های فرعی و اصلی پیش نیامده است و تمامی نیروهای اجرایی در سطح شهر حضور دارند. همچنین نه موردی از آبگرفتگی داشته‌ایم و نه گزارشی در این خصوص رسیده است. این نشان می‌دهد اگر کارها با فکر انجام شود نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و آمادگی مناسب نیز ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم سال پربارشی داشته باشیم و البته شهروندان نیز باید در حفظ و ارتقای آمادگی برای نزول این نعمت الهی ما را یاری کنند. قطعا با خودداری از ریختن پسماند به درون نهرها این آمادگی بیش از پیش تقویت خواهد شد و به این ترتیب با کمک همه شهروندان این بارش‌ها تنها موجب آبادانی خواهد شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید