بوشهر بارانی می‌شود


بوشهر بارانی می‌شود

هواشناسی بوشهر از افزایش میزان ناپایداری های جوی در سطح استان و همچنین وزش باد شدید و تلاطم دریا، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که طی امروز و فردا جهت جریانات غالبا جنوبی خواهد بود و امروز نیز احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی در برخی نقاط استان در ساعاتی از بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

از روز شنبه با ورود اولین سامانه بارشی پاییزی به جنوب غرب کشور، پیش بینی می شود به تدریج بر میزان ناپایداری های جوی در سطح استان افزوده شود. طی روزهای شنبه تا دوشنبه آینده، به تناوب وزش باد شدید و تلاطم دریا، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در مناطق و سواحل شمالی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

بر این اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی، آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر، طی ساعاتی از بعد از ظهر در برخی نقاط استان احتمال بارش پراکنده باران ، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

همچنین جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تاجنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا بیش از ۳۸ کیلومتر در ساعت ، ارتفاع موج دریا: ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۵ بامداد، جزر اول ۱۱:۰۲ ، مد دوم ۱۷:۵۸ و جزر دوم دریا ساعت ۲۱:۳۲ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بیشترین دما در روز جاری مربوط به شهر برازجان با ۳۷ درجه سانتیگراد و کمترین دما مربوط به شهر جم با ۳۳ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش