طرح نصب پلاک ثبتی و کد پستی سال آینده در زنجان اجرا می‌شود


طرح نصب پلاک ثبتی و کد پستی سال آینده در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: اجرای طرح GNAF (نصب پلاک ثبتی و کد پستی) در کل استان اجرا می‌شود اما تمرکز در مرحله اول بر روی پلاک‌های شهر زنجان است و طبق برنامه‌ریزی، اجرای این طرح در سال 99 آغاز می‌شود.

سمانه شاددل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح، سه ساله به اتمام برسد و هر سال حدود ۳۰ درصد از کار انجام شود.

وی در خصوص مجری و مسئولیت اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به صورت مشترک بوده و استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی از سوی وزارت کشور، وظیفه هماهنگی و مدیریت ستادی را برعهده دارد.

شاددل افزود: ارائه اطلاعات و داده‌های مورد نیاز بر عهده اداره کل پست استان بوده و اجرای طرح نیز با شهرداری زنجان است.

معاون استاندار زنجان گفت: هم‌اکنون جلسات هماهنگی اجرای این طرح در استان برگزار شده و در پی یافتن ساز وکار و نحوه تامین منابع مالی هستیم تا در موعد مقرر، آغاز شود.

وی با بیان اینکه این طرح در برخی دیگر از شهرهای کشور نیز اجرا شده است، خاطرنشان کرد: ۲۱۷ هزار و ۵۰۰ پلاک شهر زنجان مشمول اجرای طرح GNAF است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: اجرای طرح GNAF (نصب پلاک ثبتی و کد پستی) در شهر زنجان موجب ساماندهی نظام آدرس‌دهی و تسهیل در شناسایی کد پستی منازل می‌شود.

شاددل اظهار داشت: یکی از پیش‌نیازهای لازم برای اجرایی شدن این طرح، تعریف ساز وکار دقیق و تعیین برنامه زمانبندی است.

وی تصریح کرد: GNAF طرح ملی بوده و اقدامات قابل توجهی در سایر استان‌ها انجام شده که اجرایی شدن آن در استان زنجان نیازمند اهتمام جدی دستگاه‌های مرتبط است.

معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ابعاد اجرایی این طرح در ۲ فاز شامل فاز کارشناسی و برآورد هزینه‌ها و فاز اجرایی است.

وی، اهمیت انجام کارشناسی و برآورد دقیق از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح را ضروری خواند و اظهار داشت: پس از کارشناسی و برآورد اولیه هزینه‌ها، تمهیدات لازم جهت برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار توسط دستگاه مربوطه انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهر زنجان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها