سوریه با تمام توان مقابل متجاوزان خارجی ایستاده است


سوریه با تمام توان مقابل متجاوزان خارجی ایستاده است

بشار اسد رئیس جمهور سوریه خطاب به کشورهای جهان گفت هرگونه حمله به سرزمین سوریه غیر قابل قبول است و ارتش این کشور در مقابل متجاوزان ایستادگی کامل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، بشار اسد رئیس جمهور سوریه خطاب به کشورهای جهان گفت هرگونه حمله به سرزمین سوریه غیر قابل قبول است و ارتش این کشور در مقابل متجاوزان ایستادگی کامل خواهد کرد.

اسد در گفتگوی تلفنی با همتای روسی خود ولادیمیر پوتین از روسیه به خاطر ایجاد منطقه امن در شمال سوریه و انجام گشت های مشترک در منطقه تشکر کرد.

رئیس جمهور سوریه همچنین ابراز حمایت کامل از نتایج کار و همچنین آمادگی مرزبانان سوریه به همراه پلیس نظامی روسیه برای رسیدن به مرز سوریه و ترکیه انجام داد.

پوتین به نوبه خود ، درباره نتایج مذاکرات خود با اردوغان ، اسد را مختصر دانست و تأکید کرد که اصلی ترین اصل یادداشت تفاهم نامه توافق شده در این جلسه ، احیای تمامیت ارضی سوریه و ادامه تلاش های مشترک در مورد حل سیاسی سوریه است.

رئیس جمهور روسیه به اسد گفت که هرگونه توافق بین ترکیه و روسیه درگیر مبارزه با انواع تروریسم و ​​برچیده شدن برنامه های جدایی طلبانه در سرزمین سوریه خواهد بود.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...