مهاجمان استقلال کابوس مدافعان حریف !


مهاجمان استقلال کابوس مدافعان حریف !

مهاجمان تکنیکی استقلال حالا به کابوس مدافعان لیگ برتر در محوطه جریمه تبدیل شده و می توانند به راحتی درمحوطه جریمه حریف به پنالتی دست یابند. نوشته مهاجمان استقلال کابوس مدافعان حریف ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجمان استقلال کابوس مدافعان حریف !

راز پنالتی های مهاجمان استقلال چیست ؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰
مهاجمان استقلال کابوس مدافعان حریف !

مهاجمان تکنیکی استقلال حالا به کابوس مدافعان لیگ برتر در محوطه جریمه تبدیل شده و می توانند به راحتی درمحوطه جریمه حریف به پنالتی دست یابند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان استراماچونی در استقلال در چند هفته گذشته توانستند در سه دیدار ازحریفشان پنالتی بگیرند مهاجمانی که اینکار می توانند از همه حریفان پنالتی بگیرند.

آیا این بازیکنان سعی می کنند با شبیه سازی و فریب داور به پنالتی دست یابند؟ آیا واقعا این حرکت داوران را مجبور به گرفتن پنالتی می کند؟ راز حرکت های نمایشی مهاجمان در گرفتن پنالتی چیست؟چطور این بازیکنان به جای شبیه سازی شرایط را برای گرفتن پنالتی آماده می کنند ایا این سرعت و تکنیک بازیکنان هستش که به آنها کمک می کند مدافعان حریف را وادار به اشتباه کنند و ازشون پنالتی بگیرند.

اما در خصوص اینکه آیا پنالتی صورت گرفته روی بازیکنان استقلال بخاطر مهارت بازیکنان آبی پوش بوده یا داوران به کمک آنها می آیند؟ می توان گفت در این صحنه ها بازیکنان به خوبی عمل کردند و بدنشان را مقابل دفاع حریف قرار دادند، تا داور هم مجبور شود پنالتی بگیرد. حرکت حرفه‌ای و عالی بازیکنان به نظر می رسد که پنالتی ها کاملا درست بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان