«جنگ ستارگان» نیامده رکورد انتقام جویان را شکست


«جنگ ستارگان» نیامده رکورد انتقام جویان را شکست

فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» رکورد پیش فروش بلیت را که پیش از این در دست «انتقام جویان: پایان» بازی بود، شکست.

«جنگ ستارگان» نیامده رکورد انتقام جویان را شکستبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» فیلم مشترک کمپانی‌های دیزنی و لوکاس فیلم، بیشترین میزان پیش فروش بلیت در بین فیلم‌های سینمایی این مجموعه سینمایی را از آن خود کرد.

رکورد پیش فروش در یک روز در ماه آوریل به فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: پایان بازی» محصول مشترک دیزنی و مارول رسیده بود؛ اما فیلم جنگ ستارگان توانست در اولین ساعات آغاز پیش فروش، ۴۵ درصد بیشتر از «انتقام جویان» در مدت زمانی مشابه بلیت فروشی کند.

آمار و ارقامی به طور دقیق منتشر نشده، اما مقادیر حدودی نشان می‌دهد که خیزش اسکای واکر در مقایسه با قسمت قبلی جنگ ستارگان که در سال ۲۰۱۷ با عنوان آخرین جدای منتشر شده بود، ۲.۵ برابر بوده است. این فیلم هم اکنون بعد از «آکوامن» در رتبه چهارم بیشترین پیش فروش‌ها قرار دارد.

«جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) منتشر می‌شود که سومین بخش از دنباله‌های سه گانه‌ جنگ ستارگان است. بازیگران این فیلم شامل کری فیشر، مارک همیل، آدام دریایور، دیسی ریدلی، جان بویگا، آنتونی دنیلز، ریچارد گرنت وکلی ماری ترن هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی