به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ کریمی امروز در دیدارکارکنان اداره کل ورزش وجوانان و جامعه ورزش استان با آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان که به مناسبت هفته تربیت‌بدنیانجام گرفت ، اظهار کرد: طی این هفته بیش از 700 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگی، اجتماعی و جوانان در سراسر استان اجرایی شد.

اوافزود: لرستان از جمله استان‌هایی بود که ضمن تنوع برنامه‌های ورزشی در زمینه‌های افتتاح‌های فضاهای ورزشی و میزبانی و نشست‌های فرهنگی، جایگاه بسیار خوبی را نیز در سطح کشور به دست آورد.

کریمی ورزش را کمک کننده جامعه روحی استان توصیف کرد ویادآورشد: با برنامه‌های طراحی شده می‌توان رشد و فرهنگ ناب را به ورزشکاران منتقل کرد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کردامروزه هر خانواده‌ای با موضوع ورزش چه در حوزه قهرمانی و چه اوقات فراغت سر و کار دارد، بنابراین با اجرای برنامه‌های متنوع این مهم هدفمندتر نقش خود را در جامعه ایفا می‌نماید.

او در ادامه به ظرفیت‌های خوب ورزش در استان اشاره کرد و ادامه داد: طی سال‌های اخیر ورزشکاران بسیاری از لرستان در رده‌های ملی و جهانی خوش درخشیده و مدال‌های رنگارانگی را برای کشور کسب کرده‌اند.

کریمی تاکید کرد: همچنان‌ بارها شاهد بوده ایم ورزشکاران بزرگ استان حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشده‌ اند و این افراد را به رسمیت نشناختند.