توزیع 180 بسته لوازم‌التحریر در محلات حاشیه‌نشین قزوین


توزیع 180 بسته لوازم‌التحریر در محلات حاشیه‌نشین قزوین

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) قزوین گفت: در طرح «مهر و ماه» حدود 180 بسته لوازم‌التحریر هریک به ارزش 120 هزار تومان در محلات حاشیه‌نشین سلامگاه، باغ نشاط، هادی آباد و چوبیندر قزوین به دست روحانیون و افراد تأثیرگذار توزیع شد.

علیرضا یوسفی - دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان قزوین - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این جمعیت در قالب طرح «مهر و ماه» که به‌صورت کشوری و توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد در شهرهای حاشیه‌ای اقدام به توزیع لوازم‌التحریر کرد.

وی ادامه داد: در این طرح حدود ۱۸۰ بسته لوازم‌التحریر شامل چند دفتر ایرانی با طرح ایرانی، مداد، مداد رنگی، پاک‌کن، مدادتراش، جامدادی، دفتر نقاشی و کیف و با ارزش حدود ۱۲۰ هزار تومان در محلات حاشیه‌نشین سلامگاه، باغ نشاط، هادی آباد و چوبیندر به دست روحانیون و افراد تأثیرگذار و بخشی از این بسته‌ها نیز در بین خانواده‌هایی که از قبل توسط جمعیت شناسایی‌شده بودند توزیع شد.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان قزوین با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده این جمعیت برای کمک به مردمی که در محلات کم برخوردار زندگی می‌کنند، در حال ورود به محله چوبیندر است، خاطرنشان کرد: طی شناسایی‌های صورت گرفته در محلات هادی آباد و باغ نشاط قزوین ۵۰ خانواده دارای وضعیت اضطراری و چند خانواده نیز در خط فقر قرار دارند.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز با برپایی اردوی جهادی در محله هادی آباد و استقرار درمانگاه سیار، خدمات پزشکی و دندانپزشکی به بیش از هزار نفر ارائه شد.

یوسفی در پایان یادآور شد: در استان افراد بسیاری به‌صورت جزیره‌ای در محلات حاشیه‌نشین در حال فعالیت هستند که باید یک انسجام شکل گیرد تا همه متحد و زنجیروار به ارائه خدمت بپردازیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط