عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی امسال مطلوب بود


عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی امسال مطلوب بود

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی امسال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در 650 مورد به صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد دستگاه‌ها در این ایام نظارت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، یدالله قاری‌زاده با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی توسط هفت تیم کارشناسی انجام شد، افزود: نظرات و شکایات مسافران نیز در این ارزیابی لحاظ شده است.

وی افزود: تیم‌های کارشناسی در این مدت از مراکز خدمات‌رسان از قبیل پایانه‌های مسافری، فرودگاه، راه‌آهن، هتل‌ها و مراکز اقامتی، رستوران‌ها، پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات، آتش‌نشانی‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، جایگاه‌های سوخت، مراکز انتظامی، راهداری‌ها و ادارات خدمات‌رسان بازدید و میزان آمادگی و عملکرد آن‌ها را ارزیابی کردند.

قاری‌زاده خاطرنشان کرد: در ایام تابستان سامانه 111 و شماره تلفن‌های دفتر بازرسی استانداری نیز نظرات، شکایات، پیشنهادها و انتقادهای مسافران و سایر شهروندان را دریافت کردند.

دبیر کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنین از تشکیل ستادهای تسهیلات سفر در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها نیز 24 ساعته در آمادگی کامل بوده و دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق و محورهای مواصلاتی مختلف حضور کامل داشته‌اند.

وی، وضعیت راهنمایی و هدایت میهمانان و گردشگران و همچنین نظم و امنیت عمومی مسافران و شهروندان را نیز قابل قبول عنوان کرد و گفت: اقامت‌گاه‌ها و مراکز دیدنی روستاهای هدف گردشگری آماده پذیرایی مناسب از میهمانان بوده‌اند.

قاری‌زاده اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مسئول بیش از 20 جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان‌های استان برای استفاده گردشگران و شهروندان استان برگزار شد که تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به مناطق گردشگری استان داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز 4 اردیبهشت + فیلم