تهیه‌ بانک اطلاعاتی از فعالیت فرهنگی ، علمی و پژوهشی اساتید فعال در زمینه اربعین


تهیه‌ بانک اطلاعاتی از فعالیت فرهنگی ، علمی و پژوهشی اساتید فعال در زمینه اربعین

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام گفت: در ایام اربعین از اساتیدی که در موضوع اربعین فعالیت‌های فرهنگی –علمی و پژوهشی داشته‌اند و از مرز مهران به عتبات مشرف شدند، بانک اطلاعاتی تهیه شد.

دکتر «عباس سهراب‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موکب «در مسیر بهشت» دانشگاه پیام‌نور استان ایلام از 20 تا 29 مهر در سه شیفت کاری توسط کارکنان،اساتید و دانشجویان دانشگاه به زائران خدمت ارائه کرد.

وی ایجاد ارتباط و هماهنگی‌های لازم با مراجع قانونی برای فعالیت‌های مرتبط با اربعین ، تهیه بانک اطلاعات از امکانات استان‌های مرتبط با موضوع که در مسیر زائران قراردارند و ارتباط و هماهنگی با استان‌ها برای استفاده از امکانات توسط زائران را از جمله فعالیت‌های انجام شده در این ایام عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان تهیه بانک اطلاعات از دانشجویان- اساتید و کارکنانی که در ایام اربعین به کربلا مشرف شده‌اند و تهیه بانک اطلاعات از مشخصات اساتیدی که فعالیت های فرهنگی –علمی و پژوهشی در ارتباط با اربعین انجام داده اند را از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در این موکب دانست و تصریح کرد: در این مدت تعدادی از اتاق های واحد مهران به عنوان محل اسکان موقت تجهیز و ساماندهی شد.

سهراب‌زاده از تجهیز و ساماندهی مهمانسرای مرکز ایلام برای پذیرایی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت: در این مدت 1730نفر از همکاران سراسر کشور از امکانات این مرکز استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت محوطه ساختمان فرهنگی واحد مهران- جهت پارکینگ خودروهای کارکنان و اساتید دانشگاه راه‌اندازی وتجهیز شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام تصریح کرد: این دانشگاه در طول سال در حد توانایی در خدمت زائران عتبات عالیات است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه