توزیع نزدیک به 50 هزار حلقه لاستیک در آذربایجان غربی طی سال جاری


توزیع نزدیک به 50 هزار حلقه لاستیک در آذربایجان غربی طی سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سالجاری نزدیک به 50 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای استان توزیع شد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا گفت: در نیمه نخست سال جاری افزون بر 60 هزار حلقه لاستیک جهت توزیع در " سامانه توزیع لاستیک استان " ثبت شده که از این مقدار افزون بر 83 درصد معادل نزدیک به ۵۰ هزار حلقه بین کاربران مربوطه توزیع شد.

وی تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای استان تا پایان شهریور ماه سال جاری را نزدیک به 33 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 5 درصدی حکایت دارد که 5 درصد از کل رانندگان فعال کشور را شامل می شود.

شکری به رشد 2 درصدی تعداد ناوگان باری فعال در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: تعداد ناوگان باری فعال استان تا پایان شهریور ماه نزدیک به 19 هزار دستگاه است که این تعداد نسبت به کل کشور 5.4 درصد را شامل می شود.

وی همچنین به کاهش متوسط عمر ناوگان باری استان اشاره کرد و گفت: عمر متوسط ناوگان باری استان در نیمه نخست سال جاری 16.74 سال بود در حالیکه این مقدار در مدت زمان مشابه سال قبل 17.21 سال بوده است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !