مخالفت سید حسن نصرالله با تغییر دولت در لبنان


مخالفت سید حسن نصرالله با تغییر دولت در لبنان

سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان ضمن مخالفت با استعفای دولت لبنان قول داد که اجازه ندهد کسی لبنان را بسوزاند .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان ضمن مخالفت با استعفای دولت لبنان قول داد که اجازه ندهد کسی لبنان را بسوزاند و باعث ایجاد هرج و مرج در کشور شود.

نصرالله در سخنرانی روز شنبه خود با اشاره به اعتراض ها در سراسر لبنان ، ابراز همبستگی خود را برای تظاهرات اخیر اقتصادی و ضد فساد در این کشور اعلام کرد و گفت که حزب الله مصمم است که سخت کار کند تا مشکلات کشور را برطرف کند و اجازه ندهد کسی این کشور را به سقوط هدایت کند.

وی گفت: مشکلات کشور سیستماتیک است و با تغییر دولت بهبود نخواهد یافت و خطاب به کسانی که خواستار استعفای دولت شده بودند افزود: این کارها برای بهبود شرایط اتلاف وقت است و در تغییر شرایط اقتصادی مردم تاثیری نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد برنامه هایی که توسط بعضی احزاب برای استعفای دولت پیشنهاد شده است نوعی طفره رفتن از مسئولیت هایشان در قبال مردم است. سید حسن از مردم و دولت خواست برای حل مشکلات با یکدیگر همکاری کنند.

وی به تظاهرکنندگان لبنانی نیز هشدار داد به تحریکات دشمنان خارجی و عوامل جاسوسی صهیونیستها آگاه باشند و بیش از آتش تظاهرات را شعله ور نکنند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد