جشنواره «قاصدک‌های داستان» ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود


جشنواره «قاصدک‌های داستان» ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام گرجی با اشاره به اهتمام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: در این راستا جشنواره «قاصدک‌های داستان» ویژه بچه‌های مسجد در فصل پاییز در کانون‌های مساجد یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «مصطفی گرجی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به جشنواره «قاصدک های داستان» ویژه بچه های مسجد به صورت فصلی و با استفاده از فضای مجازی، اظهار کرد: تلاش می کنیم از این طریق انگیزه و علاقه در میان مخاطبان را در موضوع کتاب و کتابخوانی ایجاد کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد افزود: در همین راستا این جشنواره امسال و برای اولین بار در قالب جشنواره داستانی بچه های مسجد همزمان با فصل پاییز و با موضوع اربعین کار خود را آغاز کرده است.

وی موضوع کتاب و کتابخوانی را یکی از جدی ترین نیازهای انسان امروز دانست و گفت: باید متولیان امر تربیت جامعه برای موضوع کتابخوانی اهتمام و برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد بستر سازی مناسب و متناسب جهت ایجاد انگیزه میان مخاطبان به اَشکال گوناگون را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: در استان یزد و در کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به ماموریت ها در موضوع کتاب و کتابخوانی، گام هایی مثبت و مؤثری برداشته شده است.

حجت الاسلام گرجی طرح های «کاروان دانایی» و «قرار دانایی» و نیز کارگاه های «از خاطره تا داستان» و نیز کار تبلیغاتی «بچه محل کتاب» را از برنامه های اجرا شده در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در زمینه کتابخوانی برشمرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس