نتایج آ‌زمون تلاوت و مصاحبه ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن اعلام شد


نتایج آ‌زمون تلاوت و مصاحبه ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن اعلام شد

نتایج مصاحبه و آزمون تلاوتِ هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد؛ 70 نفر شامل 61 قاری و 9 مدرس موفق به کسب نصاب لازم در یکی از درجات 1 تا 4 شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: نتایج مصاحبه و آزمون تلاوتِ هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد.

بر پایه این گزارش نتایج ارزیابی ۱۷۴ قاری و مدرس راه‌یافته به این مرحله اعلام شد که از این تعداد،۷۰ نفر شامل ۶۱ قاری و ۹ مدرس موفق به کسب نصاب لازم در یکی از درجات ۱ تا ۴ شدند.

به گزارش دبیرخانه ارزیابی، شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ ۹۸/۷/۲۸ با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سامانه ارزیابی، (قسمت کارنامه‌/کارنامه مصاحبه-آزمون عملی) از نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه و پذیرش قطعی در یکی از درجات ۱تا ۴ مطلع شوند. همچنین فرصت درخواست تجدیدنظر به نمرات تا پایان وقت اداریِ ۹۸/۷/۲۹ از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۳۷۱ است.

بر پایه این گزارش، آزمون مرحله سوم (نظری) قاریان و مدرّسانی که در یکی از درجات ۱ تا ۴ پذیرفته ‌شده‌اند، روز پنجشنبه، ۲۸ آذر ماه ۹۸ در تهران برگزار می شود.

گفتنی است، قاریان و مدرسان با مراجعه به سامانه ارزیابی، بخش آیین نامه‌ها (آزمون نظری)، مواد آزمونی خود را از جداول مربوطه دریافت کرده و با آمادگی کامل در آزمون نظری شرکت نمایند. افرادی که سرفصل‌های منابع و دروس نظری را در مراکز آموزش عالی گذرانده‌اند، با ارسال مدرک معتبر و پس از تأیید آن در دبیرخانه ارزیابی، از آزمون دروس گذرانده شده، معاف می شوند.

همچنین شرکت‌کنندگان فرصت دارند تصویر این مدارک را تا تاریخ ۹۸/۸/۱۵ از طریق پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۲۱۰۸۳۶۲۶ ارسال کنند. تطبیق تصویر مدارک با اصل آن، مقارن با برگزاری آزمون نظری است.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد