خدمات درمانی به بیش از 6900 زائر اربعین حسینی ارائه شده است


خدمات درمانی به بیش از 6900 زائر اربعین حسینی ارائه شده است

دکتر روشنی، گفت: تا پایان فرآیند پیاده‌روی و بازگشت کامل زائرین، ارائه خدمات درمانی در مسیر پیاده روی اربعین ادامه خواهد داشت.

دکتر «بهمن روشنی» امروز(یکشنبه، ۲۸ مهر) با اشاره به تلاش مستمر حوزه درمان در ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از ابتدای فرآیند پیاده روی اربعین ۹۸ به بیش از ۶۹۰۰ نفر، در مسیر پیاده روی در حوزه درمان ارائه خدمت شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، با بیان اینکه آمار ارائه شده تا ساعت ۲۱ روز ۲۷ مهر ماه است، افزود: از این تعداد ۸۳ نفر در بخش‌های تخصصی و ۱۰ نفر نیز در بخش ویژه بستری شده اند.

وی با اشاره بستری شدن تعداد ۶۶۸ نفر در بخش‌های اورژانس، اظهار کرد: ۳۰ نفر از مراجعین نیز جهت ادامه درمان به بیمارستان‌های مرکز استان انتقال یافته اند.

دکتر روشنی، همچنین از ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ۴۲۳ مصدوم بر اثر حوادث ترافیکی و جاده ای، ۱۱۷ مورد مشکلات قلبی، ۶۵۲ مورد مشکلات تنفسی و ۲۴ نفر بر اثر سوختگی به مراکز درمانی در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

وی اعلام کرد: مراجعه ۳۵۳ نفر بر اثر مسمومیت، ۶۷ نفر مصدومین غیرترافیکی و ۴۶ نفر گرمازدگی از دیگر مواردی بودند که تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تصریح کرد: تا پایان فرآیند پیاده‌روی و بازگشت کامل زائرین، ارائه خدمات درمانی در مسیر پیاده روی اربعین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از متخصصین، پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین و همچنین بیمارستان‌های غیر دانشگاهی و کلیه عزیزانی که در‌حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند خداقوت عرض نموده و از تلاشهای شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش