مرز خسروی، امن ترین مسیر تردد  زائران اربعین حسینی 


مرز خسروی، امن ترین مسیر تردد  زائران اربعین حسینی 

مهندس بازوند، امنیت کامل زائران و وسایل نقلیه آنان بدون هیچ گونه خسارت و دستبرد در پارکینگ های مرز خسروی رادار مقایسه با دیگر مرزهای تردد زائران بی سابقه خواند و گفت: منافع مردم مخرج مشترک و محور وفاق مسئولین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس «هوشنگ بازوند» امروز(یکشنبه، ۲۸ مهر) در نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به عضویت یکی از نمایندگان استان در هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، توقع داریم که مجمع نمایندگان استان با چانه زنی مضاعف دنبال اخذ امتیازات مطلوبی برای استان باشند.
استاندار کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای موجود در استان، افزود: منافع استان و مردم استان مخرج مشترک و محور وفاق میان همه مسوولین و نمایندگان است.
وی با اشاره به میزبانی استان کرمانشاه از زائران در اربعین ۹۸، اظهارکرد: در میزبانی زائران اربعین هرچه در توان داشتیم کوتاهی نکردیم.
بازوند، با بیان اینکه کرمانشاه از دیرباز دروازه عتبات عالیات و مسیر اصلی تردد زائران کربلای معلی بوده است، اظهار کرد: امنیت زوار از هر نظر تامین شده بود. در داخل نیز، حتی مورد خسارت و دستبرد به خودروهای پارک شده زائران در پارکینگ‌های مرز خسروی اتفاق نیفتاد که در مقایسه با دیگر مرزهای تردد زائران، بی‌سابقه است
وی خاطرنشان کرد: مرز خسروی بعد از چندین سال بازگشایی شده است و به همین خاطر باید امسال با برخی ملاحظات با این موضوع برخورد می کردیم که اصل بازگشایی مرز به چالش کشیده نشود، چرا که بازگشایی مجدد آن به آسانی میسر نخواهد بود.
پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری