استقلالِ استراماچونی در شکل و شمایل یک تیم مدعی !


استقلالِ استراماچونی در شکل و شمایل یک تیم مدعی !

صبر کردن تلخ است اما میوه آن شیرین، استقلال مدل استراماچونی هم خوب توپ را می دواند هم خوب تیم حریف را . نوشته استقلالِ استراماچونی در شکل و شمایل یک تیم مدعی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استقلالِ استراماچونی در شکل و شمایل یک تیم مدعی !

نمایش بی‌نقص استقلال در شهرقدس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۷:۲۳
استقلالِ استراماچونی در شکل و شمایل یک تیم مدعی !

صبر کردن تلخ است اما میوه آن شیرین، استقلال مدل استراماچونی هم خوب توپ را می دواند هم خوب تیم حریف را .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرایش اولیه آبی های استقلال مقابل سایپا نارنجی پوش ۳-۴-۳ بود ، شاگردان استرا در جریان بازی با ۷ نفر در فاز حمله شرکت می کردند و زمانی که فرم دفاعی می گرفتند باز با تعداد ۷ نفر یک بلاک دفاعی رسوخ ناپذیر می ساختند ، وریا غفوری به همراه زکی پور و علی کریمی در هر دو فاز حمله ای و دفاعی از عناصر مشترک و تاثیرگذار بازی بودند که توانستند وظایف خود را خوب اجرا کنند .

روزبه لیدر خط اول

روزبه چشمی حالا در پست سوئیپر خط دفاع هم دارای تجربه است و هم به مرز پختگی نزدیک می شود، شماره ۴ آبی ها آن قدر با تجربه شده که اگر مدافعین کناری اش متغیر باشند باز هم به عنوان یک لیدر وظایفش را درست انجام می دهد .

غلامی موثر در ترکیب

عارف غلامی که به موقع از کمیته استیناف مجوز بازی را گرفت هم یک گل زیبا زد و هم بهترین بازیکن زمین برای تیمش بود، بر اساس آمار یازده، غلامی مدافع ۲۲ ساله استقلال در بازی با سایپا با ۱ گل، ۱ پاس گل و ۶ واکنش دفاعی موثر یکی از ستاره های تیمش بود و نمره فنی ۸.۱ گرفت.

وریا بهترین بازیکن بازی

وریا غفوری همچنان در سمت راست استقلال عالی و موثر بازی می کند ، کاپیتان فصل نوزدهم آبی های پایتخت هم در فاز حمله و هم در بلاک دفاعی از اصلی ترین ستون های تیم استراماچونی است که انصافا” بی نظیر نقش خود را ایفا می کند. کاپیتان استقلال عملکرد درخشانی در پیروزی پر گل تیم استراماچونی داشت و با نمره فنی ۹.۲ به عنوان بهترین بازیکن زمین از نگاه یازده انتخاب شد.

کریمی؛ فرمانده خط میانی

علی کریمی بعد از رهایی از مصدومیت کهنه ای که از فصل قبل داشت در نقش یک فرمانده در وسط زمین به موقع خوب جنگید، خوب توپ گرفت و به نحو احسن وظایف دفاعی اش را اجرا کرد تا از بهترین های استقلال در بازی با سایپا باشد. شماره ۶ آبی ها به روند خوبش بازگشته و در بازی با سایپا بیشتر از هر بازیکن دیگری توپ را در اختیار داشت. کریمی بر اساس آمار یازده با ۷۴ پاس و دقت پاس ۸۴ درصد نمره فنی ۷.۴ را به دست آورد.

به طور کلی نفرات استقلال در بازی با سایپا نمره بالای ۷ را از یازده گرفتند که این خود نشان دهنده عملکرد خوب آنها در این بازی بود. استقلالی ها با وجود عملکرد فردی خوب بازیکنانش در جریان بازی با ۵۷% تقریبا” نسبت به حریف خودروسازشان برتر بودند. شاگردان مرد ایتالیایی ۴۳۴ پاس با دقت ۷۸% بهم دادند که ۱۳۲ پاس بیشتر از سایپایی بود. آبی ها ۷ شانس گل داشتند و با یک بُرد پُر گل به خواسته خود رسیدند .

شاید تنها دلیلی که بعضی از منتقدین استقلال استراماچونی را هنور در قواره یک مدعی نمی بینند این است که آبی ها هنوز با اکثر تیم های بالای جدول بازی نکرده اند و عیارشان کاملا” مشخص نشده. شاگردان استرا دربی را به تیمی که جز نیمه بالایی جدول است باختند تا نگرانی ها در مورد حفظ کاریزمای تاکتیکی شان در بازی های بزرگ همچنان وجود داشته باشد .

باید دید آندره آ استراماچونی برای نیمه دوم نیم فصل اول که پیک بازی های سخت این تیم است چه برنامه ای دارد و آیا می تواند در قواره یک مدعی قهرمانی ظاهر شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...