مشکلی که در تولید شورولت بلیزر وجود دارد


جنرال موتورز همچنان با مشکل اعتصاب کارکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ و البته که این کار عوارض بسیار زیادی برای این غول خودروسازی آمریکایی دارد. بنا به گفته‌ی دیترویت فری پرس، تولید شورولت بلیزر جدید علیرغم اینکه در مکزیک تولید می‌شود و از محدوده‌ی اعتصابات کارگران جنرال موتورز خارج می‌باشد با تعلیق مواجه شده است.... The post مشکلی که در تولید...

جنرال موتورز همچنان با مشکل اعتصاب کارکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ و البته که این کار عوارض بسیار زیادی برای این غول خودروسازی آمریکایی دارد.

مشکلی که در تولید شورولت بلیزر وجود دارد
بنا به گفته‌ی دیترویت فری پرس، تولید شورولت بلیزر جدید علیرغم اینکه در مکزیک تولید می‌شود و از محدوده‌ی اعتصابات کارگران جنرال موتورز خارج می‌باشد با تعلیق مواجه شده است. سخنگوی جنرال موتورز با تائید این خبر گفته است: “تولید بلیزر تا زمانی که اعتصابات پایان نپذیرد متوقف خواهد ماند.”

مشکلی که در تولید شورولت بلیزر وجود دارد
تصمیم جنرال موتورز برای تولید خودروهایی همچون بلیزر در مکزیک به یکی از نقاط جدل اتحادیه‌های کارگری و این شرکت تبدیل شده است. این اتحادیه‌های کارگری ترجیح می‌دهند چنین خودروهایی توسط کارگران آمریکایی و کانادایی تولید شوند؛ اما سؤال این است که وقتی بلیزر در مکزیک تولید می‌شود پس چرا تحت تأثیر این اعتصابات قرار گرفته است؟

مشکلی که در تولید شورولت بلیزر وجود دارد
پاسخ به قطعات مربوط می‌شود. اگرچه تولید این خودرو در آن سوی مرزهای آمریکا انجام می‌شود اما بلیزر هم همانند اکثر قطعات محصولات دیگر جنرال موتورز از چندین کارخانه در آمریکا تأمین می‌شود و برخی از این کارخانه‌ها عضو اتحادیه‌های کارگری حاضر در اعتصابات می‌باشند.

مشکلی که در تولید شورولت بلیزر وجود دارد
بلیزر تنها خودروی جنرال موتورز نیست که در مکزیک مونتاژ می‌شود. علاوه بر تولید مضاعف در اونتاریوی کانادا، جنرال موتورز اقدام به تولید شورولت اکوئینکس در کارخانه‌ی سن لوئیس پوتوسی می‌کند. خودروهای تراکس و جی ام سی تراین هم در همین سایت تولید می‌شوند. البته گفته شده تولید اکوئینکس به‌صورت عادی در مکزیک و کانادا جریان دارد.

مشکلی که در تولید شورولت بلیزر وجود دارد
جنرال موتورز و اتحادیه‌های کارگری به توافقنامه‌ای موقتی دست یافتند که طی آن حدود 50 هزار کارگر در 50 کارخانه‌ی سراسر آمریکا بر سر کار بازگردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید