مسابقات مهارت‌های فنی شرکت های آبفای خراسان در نیشابور برگزار شد


مسابقات مهارت‌های فنی شرکت های آبفای خراسان در نیشابور برگزار شد

مشهد- ایرنا- مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات مهارت‌های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب خراسان رضوی امروز در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات در سه سطح استانی، بلوکی و کشوری در پنج رشته تعمیرات خطوط لوله، نصب انشعابات آب، نصب انشعابات فاضلاب، آزمون پارامترهای شیمیایی نمونه آب و عیب یابی مدارهای فرمان در تابلوهای برق برگزار شد.
سید علیرضا طباطبایی با اشاره به اینکه هر بلوک شامل چهار تا پنج استان می شود افزود: مرحله نهایی این مسابقات نیز یازدهم و دوازدهم دی ماه امسال همزمان با سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب به میزبانی اصفهان با همکاری یونسکو برگزار می شود.
وی اظهار داشت: این مسابقات باعث ایجاد نشاط، انتقال تجربیات و ارتقای سطح آگاهی از ضوابط فنی و استانداردها می شود.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: امروز ۲۶۸ نفر در قالب ۱۱۳ تیم از استان خراسان رضوی در این مسابقات حضور داشتند که در سه رشته تعمیرات خطوط، نصب انشعابات فاضلاب و آب به رقابت پرداختند.

مهدی جهان طلب افزود: در رشته تعمیرات خطوط به ترتیب شهرهای نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار در رشته نصب انشعابات فاضلاب شهرهای سبزوار، نیشابور، گلبهار و در رشته نصب انشعابات آب شهرهای چناران، درگز و خلیل آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در ۶مرحله مقدماتی این مسابقات به میزبانی شهرستانهای تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر و نیشابور در هر رشته هشت تیم انتخاب و از این تعداد دو تیم وارد مرحله بلوکی شدند و تیم‌های برنده به مسابقات کشوری در اصفهان راه خواهند یافت.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...