زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای صفرزهی چابهار افتتاح شد


زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای صفرزهی چابهار افتتاح شد

چابهار- ایرنا- زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای صفرزهی چابهار به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار، نمایندگان مردم چابهار و زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و مردم محلی افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار روز سه‌شنبه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه بصورت مشارکتی توسط دهیاری، شورای اسلامی روستا و اداره کل ورزش و جوانان استان ساخته شده است.

رحمدل بامری افزود: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت هزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتباری افزون‌بر ۳۷۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی ساخته شده است.
وی بیان کرد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ نفر در قالب ۱۵۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس شورای ورزش شهرستان چابهار ادامه داد: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان امیدواریم مهم‌ترین پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان این شهرستان تا پایان سالجاری تکمیل و بهره‌برداری شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان نیز اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید بویژه وزارت ورزش و جوانان به توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور، رتبه نخست نصب چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در کشور متعلق به این خطه از ایران اسلامی است.

ادهم کرد افزود: ۱۵ طرح و پروژه مختلف حوزه ورزش و جوانان با اعتباری افزون‌بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در هفته تربیت بدنی در حال راه‌اندازی و بهره برداری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو