همراه اول مصرف اینترنت زائران اربعین را در قالب بسته‌های ویژه محاسبه می‌کند


همراه اول مصرف اینترنت زائران اربعین را در قالب بسته‌های ویژه محاسبه می‌کند

همراه اول با هدف تکریم زائران اربعین و پیرو استقبال بی‌سابقه مشترکان خود از خدمات رومینگ، مصرف اینترنت زائران اربعین را در قالب بسته‌های ویژه محاسبه می‌کند. شرکت همراه اول در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به پایان مراسم اربعین حسینی و همچنین استقبال بی‌سابقه مشترکان این اپراتور تلفن همراه از خدمات رومینگ، مصرف آزاد اینترنت... نوشته همراه اول...

همراه اول با هدف تکریم زائران اربعین و پیرو استقبال بی‌سابقه مشترکان خود از خدمات رومینگ، مصرف اینترنت زائران اربعین را در قالب بسته‌های ویژه محاسبه می‌کند.

شرکت همراه اول در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به پایان مراسم اربعین حسینی و همچنین استقبال بی‌سابقه مشترکان این اپراتور تلفن همراه از خدمات رومینگ، مصرف آزاد اینترنت رومینگ زائران را در قالب بسته‌های رومینگ ویژه این ایام محاسبه می‌کند. در این اطلاعیه به پیشنهاد وزیر اطلاعات و فناوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به اپراتور همراه اول اشاره شده است که به واسطه آن کلیه مصارف اینترنتی زائران تحت عنوان بسته‌های رومینگ ویژه اربعین مجددا محاسبه خواهد شد و مازاد پرداختی در شرایط وجود به مشترکان برگشت داده می‌شود.

محاسبه مجدد مصرف اینترنت زائران اربعین

در ادامه اطلاعیه اپراتور اول کشور تاکید شده است:

اساسا هزینه‌های رومینگ طبق نرخ اعلامی توسط اپراتورهای کشور میزبان تعیین می‌شود و در ارائه خدمت رومینگ به زائرین اربعین حسینی نیز بنای این اپراتور، ارائه خدمات رومینگ به قیمت تمام شده بوده و هزینه‌های مصرف فقط با لحاظ بهای لینک‌های بین‌المللی و هزینه‌های ارزی پرداختی به اپراتورهای کشور میزبان محاسبه شده است.

طبق این اطلاعیه، مابه‌التفاوت نرخ مصرف آزاد اینترنت و بسته‌های رومینگ تحت عنوان بستانکاری در قبض‌های مشترکان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشترکان اعتباری لحاظ می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...