مجریان انتخابات یار هیچ حزب سیاسی نیستند


مجریان انتخابات یار هیچ حزب سیاسی نیستند

بوشهر- ایرنا - فرماندار بوشهر گفت: مجریان انتخابات با تکیه بر قانون‌مداری و بی‌طرفی تنها برگزار کننده انتخابات هستند و یار هیچ جناح و گروهی نیستند.

عباس جمشیدی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: شعار انتخابات گام دوم، امانتداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است و براین اساس مدیران دستگاه‌های اجرایی قول و وعده‌ای به هیچیک از کاندیداها ندهند.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات اداری به نفع و یا برعلیه هر کسی، جناح و گروهی بعنوان خط قرمز به‌شمار می‌رود و با متخلفان برخورد می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: اصل، حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات است و انتخاب مردم برای همه قابل قبول است و وظیفه ما این است که رای مردم را در پایان انتخابات بدون هیچ کم و کاستی تقدیم آنان کنند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ثابت می‌کند مردم علاقه‌مند به نظام و اعتماد به مسئولان دارند.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: تبلیغات زود هنگام هریک از کاندیداهای احتمالی خلاف قانون است و با هرگونه اقدامی در این خصوص برخورد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: از همه دستگاه‌های اداری که زمینه حضور مردم در این عرصه را فراهم و پشتیبانی کردند قدردانی می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: با وجود اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و تلاش شد با ایجاد ناامنی در کشور عراق حرکت اربعین را کم‌رنگ کند اما این دسیسه بی‌نتیجه ماند.

وی ادامه داد: امسال تنها از استان بوشهر ۸۴ هزار نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند و این میزان حضور بیانگر شکست نقشه‌های دشمن در ضربه زدن به حرکت اربعین است.

جمشیدی با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل اظهارداشت: پدافند غیر عامل نوعی پیشگیری برای حمایت از سرمایه‌های مردم، حفظ زیرساخت‌ها و کاهش میزان آسیب پذیری در زمان وقوع حوادث است و با ارائه آموزش‌ها تاب‌آوری بیشتر و میزان آسیب‌پذیری کمتر می‌شود.

وی همچنین بر حضور و پاسخگویی مدیران و استفاده از تجهیزات دستگاه‌های اجرایی در زمان بحران تاکید کرد.

فرماندار بوشهر بر ضرورت هرچه بهتر برگزار کردن اجلاس نماز در استان تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)