مشخصات سامسونگ گلکسی A51 فاش شد


رسانه کلیک – مشخصات سامسونگ گلکسی A51 به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس بنچمارک گیک بنچ، قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس 9611 تامین می کند. در ماه فوریه شاهد رونمایی از گوشی گلکسی A50 بودیم (سامسونگ از گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد). در ماه اوت این شرکت کره […] نوشته مشخصات سامسونگ گلکسی A51 فاش شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – مشخصات سامسونگ گلکسی A51 به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس بنچمارک گیک بنچ، قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس 9611 تامین می کند.

در ماه فوریه شاهد رونمایی از گوشی گلکسی A50 بودیم (سامسونگ از گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد). در ماه اوت این شرکت کره ای گوشی گلکسی A50s را معرفی کرد (سامسونگ گلکسی A50s و گلکسی A30s رونمایی شدند). حال گوشی گلکسی A51 سامسونگ در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است. این دستگاه که دارای شماره مدل SM-A515F است، در بخش تک هسته ای امتیاز 323 و در بخش چند هسته ای امتیاز 1185 را کسب کرده است.

در گذشته شایعات به تامین قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اگزینوس 9630 اشاره کرده بودند؛ با این حال بنچمارک گیک بنچ نظر دیگری دارد. مشخصات سامسونگ گلکسی A51 به استفاده از پردازنده اگزینوس 9611 در این دستگاه اشاره می کند، پردازنده ای که قدرت گوشی گلکسی A50s را نیز تامین می کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A51 فاش شد

مشخصات سامسونگ گلکسی A51 فاش شد

از دیگر اطلاعاتی که توسط بنچمارک Geekbench در اختیار رسانه ها قرار گرفته می توان به 4 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 اشاره کرد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند از رابط کاربری جدید One UI 2.0 سامسونگ بهره می برد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان رونمایی و عرضه این محصول به اینترنت راه پیدا نکرده است. شایعات به این موضوع اشاره می کنند که سامسونگ برای محصول آینده خود دوربین اصلی چهارگانه در نظر می گیرد و آن را در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می کند. در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...