نقد منصفانه باعث اصلاح امور می‌‎شود


نقد منصفانه باعث اصلاح امور می‌‎شود

خرم آباد – ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: نقد منصفانه و دلسوزانه باعث اصلاح امور و برطرف ساختن عیوب می شود و ورزیدگی و سازندگی را به همراه دارد.

محمود ثمینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسئولان استانی و شهرستانی اعم از مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و سایر مدیران دستگاههای اجرایی با خبرنگاران رابطه صمیمانه داشته باشند.

وی افزود: اصحاب رسانه به عنوان چشم و گوش مردم و همکار، کمک حال و در عین حال راهنما برای مسئولان هستند تا در مسیر درست دچار ایراد و اشتباه نشوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: اصحاب رسانه چنانچه مشکل و یا نقصی وجود داشته باشد آن را دلسوزانه منتقل می کنند و مسئولان نیز مکلف به بررسی و پیگیری موضوع هستند.

وی اضافه کرد: مسئولان به طور قطع باید در جهت رفع موانع، مشکلات و همچنین توسعه و پیشرفت از نقد منصفانه استقبال کنند و از اصحاب رسانه قدردانی کنند.

ثمینی یادآورشد: خبرنگاران با نقد سازنده دستگاه های دولتی را در جهت رفع مشکلات یاری دهند که این امر باعث تقویت روحیه امید در جامعه می شود.

وی به تبیین سیاست های دولت در پسا سیل اشاره کرد و گفت: تا کنون پس از وقوع سیل کارهای بسیار خوبی توسط دولت و مسئولان و در عین حال به همت مردم و کمک خیران در پلدختر انجام شده است.

وی افزود: فرماندار جدید پلدختر به تلاش خود در جهت سازندگی پساسیل در راستای پیگیری های جدی در جذب منابع مختلف ادامه می دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ثبت نام آن از یازدهم آذرماه سال جاری آغاز می شود و بررسی مراحل قانونی صلاحیت ها لازم است بستر و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در دوم اسفند ایجاد شود.

وی بیان کرد: با تلاش مسئولان شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه، قانونمند، بی طرفانه و با حضور حداکثری مردم در کشور، استان و شهرستان خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی