سارقان حرفه ای در سیرجان به دام افتادند


سارقان حرفه ای در سیرجان به دام افتادند

کرمان- ایرنا - فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای یک باند سابقه‌دار و حرفه ای از اهالی استانی دیگر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چهار فقره سرقت منزل در یکی از خیابان های این شهرستان بلافاصله محدوده های وقوع سرقت تحت پوشش گشت های محسوس و نامحسوس قرار گرفت که خوشبختانه با اطلاعاتی که مردم در اختیار پلیس قرار دادند محل اختفای سارقان مشخص شد.

وی اظهار داشت: در ادامه تیم گشت نامحسوس ۲ نفر را هنگام پرسه زنی با خودروی پراید دستگیر و از خودروی آن ها ۴ عدد کیف و مقدار زیادی طلا پیدا کردندکه با اقدامات پلیسی چند نفر دیگر مرتبط با این ۲ نفر شناسایی و دستگیر شدند و یک خودروی پارس نیز از آن ها توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه نیز چند نفر از افراد مرتبط با این سارقان که در شهرستان شهربابک مخفی شده بودند به دام قانون افتادند و در مجموع ۸ نفر که همگی اهل یکی از استان های غربی کشور بودند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد :پلیس اگاهی در حال تکمیل تحقیقات است و به احتمال فراوان تعداد زیادی از سرقت های منزل در سیرجان و دیگر شهرستان ها توسط این باند انجام گرفته است.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده مشخص شد بر روی گوشی یکی از سارقان در مدت پنج ماه هزارو ۶۲۱ سیم کارت فعال شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به غیربومی بودن این افراد خاطرنشان ساخت: ضرورت دارد صاحبان معادن و مشاغل در انتخاب و بکارگیری نیروی کار دقت بیشتری داشته باشند.

توقیف زانتیا با ۱۱ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در نرماشیر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر هم از توقیف یک دستگاه خودروی زانتیا با ۱۱ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه خبر داد.

سرگرد اسحاق دریجانی افزود:ماموران پلیس مبارز با موادمخدر این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودرو زانتیا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد۱۲ بطری پلاستیکی حاوی مواد روانگردان شیشه به وزن۱۱ کیلو و۴۵۰ گرم را که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمتی از این خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی که قصد داشت این مواد را از کشورهای همسایه به پایتخت کشور منتقل کند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان گفت: طرح های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به طور شبانه روزی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان انجام می شوند که به همت و تلاش و تخصص ماموران مسیر این شهرستان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت