صنایع راکد البرز روی ریل تولید


صنایع راکد البرز روی  ریل تولید

کرج - ایرنا - عزم مسئولان و سرمایه گذاران در این سال ها بر رونق تولید متمرکز شده به گونه ای صنایع راکد استان البرز یکی پس از دیگری روی ریل تولید قرار می گیرد.

استاندار البرز شامگاه سه شنبه در بازدید از یکی از کارخانه های بزرگ و قدیمی مواد غذایی گفت : مشکلات این واحد صنعتی مرتفع شده و ظرف یک ماه آینده فاز توسعه این واحد بزرگ با ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از یک هزار نفر بهره برداری می شود.

عزیزاله شهبازی با بیان اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید است، افزود: به درخواست مدیرعامل این مجموعه بسیار نامی حضور یافته و مسائل و مشکلاتی که از گذشته در این واحد بوده را مورد بررسی قرار دادیم.

وی گفت: کیفیت محصولات تولید شده در شرکت مواد غذایی مهنام قابل رقابت با نمونه های مرغوب خارجی است از این رو می تواند کشور را تا حدود زیادی از واردات این محصولات بی نیاز کند.

استاندار البرز افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید با اهتمام ویژه ای برای رونق تولید و ایجاد اشتغال وارد میدان شده ایم.

وی بیان داشت: این واحد تولیدی یکی از ظرفیت های مغفول مانده استان بود که در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی مورد حمایت قرار گرفته و با قدرت فعالیت می کند.

شهبازی افزود: امید است این حضور مقدمه ای برای راه اندازی فاز توسعه این واحد در یک ماه آینده باشد.

مدیرعامل این واحد تولید مواد غذایی نیز از حضور استاندار البرز بعنوان استانداری جهادی و پای کار برای رونق تولید قدردانی کرده و موانع خود را مطرح کرد.

استان البرز دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است و از سال گذشته تاکنون ۱۵۴ واحد تولیدی صنعتی راکد این استان روی خط تولید قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری