درود بر نیروهای سرماخورده‌ی امنیتی کمسیون...!


به روایت قلم‌به دستان شبه روشن‌فکر و فیسبوک‌چلانان متعصب و آنانی، که پس از معاینات «D.N.A»، خونِ شان با خون غنی‌بابا سر خورده، چنین ثابت شده است که شب هوای کابل، به ویژه هوای حوالی کمیسیون انتخابات، منفِ بیست (۲۰—) درجه بوده و نیروهای...

به روایت قلم‌به دستان شبه روشن‌فکر و فیسبوک‌چلانان متعصب و آنانی، که پس از معاینات «D.N.A»، خونِ شان با خون غنی‌بابا سر خورده، چنین ثابت شده است که شب هوای کابل، به ویژه هوای حوالی کمیسیون انتخابات، منفِ بیست (۲۰—) درجه بوده و نیروهای امنیتی کمیسیون چنان سرماخورده بوده اند که نیمه شب ناگزیر شدند از ناظران دسته‌ی دولت‌ساز کمک بخواهند و به دستور اتل خوش‌حال سعادت، معین امنیتی وزارت داخله و ملی اتل آقای ننگـ رییس دبیرخانه‌ی کمیسیون و همیاری ناظران دسته‌ی دولت‌ساز قفل دروازه‌ی دهلیز سرور یا مرکز دیجیتالی رای‌ها را بشکنانند و به دور بخاری آن مرکز در دهلیز گِرد هم آمده خود را از شر سرما رهایی بخشند.

راویان اخبار و ناقلان آثار چنین روایت می‌کنند که آنان پس از ورود در آن‌جا نخست بخاری برقی و مرکزگرمی‌های آن مرکز و دهلیز را روشن کردند؛ سپس برای گرم‌شدن زودهنگامِ هوا و نجات خویش از یخ‌زدنِ آنی، بخاری چوبی را با برگه‌های باطل و غیر انگشت‌ِ پای‌نگاری ولایات جنوبی گرم کردند. گفته می‌شود که آن بیچارگان چنان سرما خورده بودند که نزدیک به سه ساعت در آن‌جا خود را گرم کردند. در همین هنگام بوده است که ناظران شکاک، بی‌شعور و بی‌عاطفه‌ی دسته‌ی ثبات و همگرایی هَلَه‌پَته فرا می‌رسند و هیاهو را به راه‌ می‌اندازند که انگار سرماخوردگان (ناظران دسته‌ی دولت‌ساز و نیروهای امنیتی) دست به دستگاه‌ها و آرای پاک مردم زده اند و به سود دسته‌ی دولت‌ساز تقلب کرده اند.

اگر واقع‌بینانه و انسانی بیندیشیم و به شعور همدیگر نخندیم، سرماخوردگان امنیتی درخور ترحم اند و ناظران دسته‌ی دولت‌ساز_ که نیمه‌شب به یاری آنان شتافته اند_ سزاوار ستایش اند نه محکوم به پاسخگویی و بازجویی. به آقای خوش‌حال سعادت و آقای ننگ نیز، که تا آن پاسی از شب آن‌جا بوده اند یا دستور شکستن قفل‌ها را داده اند باید القاب قهرمانی و مدال غازی امان‌الله خان داده شود.
ما به استثناآت باور داریم و امسال در ماه میزان و فصل تیرماه (خزان) کابل مانند سایبریا سرد شده است؛ تا جایی‌که نیروهای امنیتی کمسیون انتخابات ناگزیر شده اند برای نجات جان خود قفل مرکز دیجیتالی آرا را بشکنند. مقوله‌ی دینی‌ است که نجات‌دادن و نگه‌داری جان فرض است و کمک به برادران مسلمان، آن هم در نیم شب و سرماخوردگی پاداش بزرگ (اجر عظیم) دارد.

درود بر نیروهای سرماخورده‌ی امنیتی کمسیون و ناظران مهربان و انسان دسته‌ی دولت‌ساز!
شرم باد بر ناظران نامهربان، شکاک و بی‌منطق دسته‌ی ثبات و همگرایی!

پ.ن: اکنون که دسته‌ی ثبات و همگرایی رو به باخت است، هواداران و ناظران این دسته می‌خواهند بالای دسته‌ی برنده‌ی دولت‌ساز هر روز یک اتهام تازه وارد کنند. گاه اتهام گم‌انداختن دست‌گاه‌های انگشت‌نگاری و حافظه‌های آنها را، گاه وارد‌شدن شب‌هنگام به مرکز سرورها را و گاه جانب‌داری آقای ننگ از دسته‌ی دولت‌ساز و زمانی نیز تقلب سازمان‌یافته را.
خدا این بی‌خردان را انصاف بدهد که به جز خونِ پدر و شجره‌ی شان نه به مردم‌سالاری باور دارند نه به خدا و قانون و انسانیت و نه به هیچ ارزش دیگر.

باور بامیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق