خبرگزاری پژواک یک رسانه نزدیک به ارگ است


پژواک گزارشی در مورد سوء قصد به مولانا عبدالله عضو کمیسیون انتخابات تهیه کرده که در آن، گزارش‌ها در مورد سوء قصد نادرست خوانده شده است. پژواک اسم گزارش خود را تحقیقی گذاشته است. من با اشتیاق تمام گزارش«تحقیقی» پژواک را باز کردم تا...

پژواک گزارشی در مورد سوء قصد به مولانا عبدالله عضو کمیسیون انتخابات تهیه کرده که در آن، گزارش‌ها در مورد سوء قصد نادرست خوانده شده است. پژواک اسم گزارش خود را تحقیقی گذاشته است.
من با اشتیاق تمام گزارش«تحقیقی» پژواک را باز کردم تا ببینیم که این گزارش چه به گفتن دارد.

پژواک، اخبار و گزارش‌های خود را به فروش می‌رساند و تا زمانی که حق‌الاشتراک پرداخت نکنی، قادر به باز کردن اخبار و گزارش‌های سایت پژواک نیستی. اما در مورد این گزارش، پژواک یک استثنا قایل شده و هرکس می‌تواند با کلیک کردن روی گزارش، آن را بخواند.

با آن‌که باور نداشتم، بتوانم گزارش پژواک را بخوانم اما به مجرد کلیک دیدم که گزارش باز شد. در این گزارش، فقط به نقل از سخن‌گوی وزارت داخله گزارش‌ها در مورد سوء قصد به مولانا عبدالله نادرست خوانده شده و گفته شده که شخص بازداشت شده کارمند امنیت ملی بوده و حالا رها شده و به کارش ادامه می‌دهد.

حجم این گزارش بیشتر از حجم یک خبر کوتاه نیست. یافته‌های گزارش متکی به اظهارات یک مسوول امنیتی است که صحت اظهارات مسوولین امنیتی نیز با پرسش‌های زیادی همراه است. البته کسانی که اهل رسانه هستند، می‌دانند که یک گزارش تحقیقی چه ویژگی‌ها می‌داشته باشد.

خبرگزاری پژواک یک رسانه نزدیک به ارگ است و در نشر گزارش‌ها به نفع ارگ در مواقع حساس شهرت دارد.

نورالله ولیزاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس