بازدید حاج منصور ارضی از بیت امام خمینی(ره) در نجف + تصویر


بازدید حاج منصور ارضی از بیت امام خمینی(ره) در نجف + تصویر

حاج منصور ارضی با سفر به نجف اشرف در جریان زیارت اربعین ضمن بازدید از بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی با نوه ایشان دیدار کرد.

بازدید حاج منصور ارضی از بیت امام خمینی(ره) در نجف + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از زائران که برای زیارت بارگاه مطهر امام علی (ع) وارد شهر نجف اشرف می‌شوند، بازدید از منزل تاریخی امام خمینی (ره) واقع در جنوب شهر قدیم نجف، در بخش غربی شارع الرسول و در نزدیکی کتابخانه امیرالمؤمنین را در تقویم زیارتی خود قرار می‌دهند.

تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد حاج منصور ارضی مداح شناخته شده کشورمان در این منزل حضور یافته و با حاج سید علی خمینی کوچک‌ترین فرزند سید احمد خمینی و نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی در این شهر دیدار کرده است.

بازدید حاج منصور ارضی از بیت امام خمینی(ره) در نجف + تصویر

همزمان با اربعین حسینی بیش از سه میلیون زائر ایرانی در مسیر زیارت اربعین در جاده نجف تا کربلا قدم گذاشتند. جمعیت حاضر در این مسیر از اقشار مختلف و در رده سنی مختلف بودند، از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان، از سیاسیون و هنرمندان تا اقشار عادی جامعه به عشق سیدالشهداء(ع) در مسیر بیابانی و چند ده کیلومتری این راه قدم گذاشتند تا چهلمین روز شهادت امام سوم شیعیان(ع) به عزاداری و سوگواری بپردازند و از این طریق، ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان ابراز کنند. به راستی که این سفر با تمام سفرها متفاوت است و راهروان این راه هر کدام برای سفر خود برنامه‌ای متفاوت در نظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: نوحه سرایی زائران ایرانی در وادی‌السلام بر سر مزار شهید ذوالفقاری + فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟