اپلیکیشن کارپایه با هدف ایجاد اشتغال در کشور رونمایی شد


اپلیکیشن کارپایه با هدف ایجاد اشتغال در کشور رونمایی شد

مدیرعامل اپلیکیشن کارپایه گفت: هدف ما از راه‌اندازی این اپلیکیشن، اتصال مستقیم کارفرمایان و متقاضیان خدمات به کارجویان و متخصص در سراسر کشور است.

اپلیکیشن کارپایه با هدف ایجاد اشتغال در کشور رونمایی شد

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدامین صمدی مدیرعامل اپلیکیشن کارپایه در آیین رونمایی از این اپلیکیشن گفت: اپلیکیشن کارپایه بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور است که هدف اصلی آن توسعه اشتغال در کشور به وسیله تسهیل در برقراری ارتباط میان متخصصان و کارفرمایان است.

صمدی افزود: مزیت کارپایه سیستم یکپارچه و جانشینی مدرن برای راه‌های قدیمی و روش‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات استخدامی است که از جمله برتری آن نسبت به سایر بسترهای سنتی و حتی مدرن و آنلاین کشور می‌توان به دسترسی راحت و رایگان بودن آن اشاره کرد.

او تصریح کرد: همچنین کارپایه تنها بستری است که کارفرمایان می‌توانند از بین شش هزار عنوان شغلی، عنوان شغلی مورد نیاز خود را جستجو کرده، نزدیک و دورترین افرد را روی نقشه مشاهده کنند. به رزومه شماره تلفن و عکس کارجویان دسترسی داشته و در کمتر از چند ثانیه می‌توانند ده‌ها نفر را روی نقشه مشاهده کنند.

صمدی ادامه داد: همچنین کارپایه ارزان‌ترین سیستم هوشمند خدمات و مشاغل برای کارجویان است که از هیچ کدام از طرفین کار فرما و متخصص، هیچ کمیسیون و درصدی دریافت نمی‌کند. کارفرمایان می‌توانند چه از طریق تماس تلفنی مستقیم و چه ایجاد پیام با متخصصان در ارتباط باشند. کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، اشتغال‌زایی در شهرستان‌های دور افتاده و به صورت دورکاری، راه‌اندازی سامانه تاکسی و پیک اینترنتی نیز بخشی از مزایای بی شمار سامانه هوشمند کارپایه است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشنی که بدون نیاز به تعمیرکار خودرو را عیب‌یابی می‌کند

مدیرعامل این اپلیکیشن یادآور شد: نخستین نرم افزار معرفی افراد متخصص و تحصیلکرده به کارفرمایان نیازمند به نیروی زبده و... با بیش از ۶ هزار عنوان شغلی و مهارتی ده‌ها قابلیت دیگر دارد و این استارتاپ تاکنون بیش از دو هزار شغل برای متخصصان و نیروهای توانمند ایجاد کرده است.

او ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۵۰ هزار کاربر ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین حدود ۳ الی۴ هزار کاربر به شغل ثابت دست پیدا کردند و حدود ۵ هزار کاربر به شغل پاره وقت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

رونمایی از اپلیکیشن کارپایه با هدف ایجاد اشتغال در کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین