حضور فعال ایران در نمایشگاه بین المللی ساختمان در باکو


حضور فعال ایران در نمایشگاه بین المللی ساختمان در باکو

 باکو – ایرنا –بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ساختمان روز سه شنبه  با حضور فعال شرکت های ایرانی در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان گشایش یافت .

در این نمایشگاه بین المللی بیش از ۲۵۰ شرکت از ۲۳ کشور از جمله هشت شرکت تولیدی، خدماتی و مهندسی ایران در قالب غرفه ملی توانمندی های خود را در حوزه ساختمان را به نمایش گذاشتند.

مصالح ساختمانی تولیدی شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه بین المللی از جمله فولاد، انواع چسب های استفاده شده در امور ساختمان، سرامیک، پوششهای سقفی، تجهیزات ساختمانی، لجستیکی، حمل و ماشین آلات سنگین، سازه های ساندویچ پانل برای سردخانه ها و انبارهای فلزی به دید نمایش گذاشته شده است.

"یوسف سلطان پور " نماینده شرکت مهندسی و خدماتی ایران هدف از حضور در این نمایشگاه را ارایه خدمات و صدور خدمات فنی و مهندسی اعلام کرد و گفت: با توجه به تجربیات شرکت های ایرانی در حوزه ساختمان می توانیم حضور فعال در بازار جمهوری آذربایجان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به کیفیت خدمات فنی و مهندسی شرکت های ایرانی، فعالیت فعالان اقتصادی کشورمان در حوزه ساختمان در برابر سایر شرکت های خارجی در بازار جمهوری آذربایجان و نیز دیگر کشورهای همسود می تواند قابل رقابت باشد.

فعالان اقتصادی ایرانی حاضر در این نمایشگاه بر این باورند که با توجه به اهمیت بخش ساختمان و رونق این حوزه اقتصادی پس از خروج جمهوری آذربایجان از رکود اقتصادی، این نمایشگاه بین المللی فرصت مناسبی برای ورود کارآفرینان ایرانی فعال در این حوزه به این بازار است.

هیات ۵۰ نفره اتاق مشترک بازرگانی ایران و جمهوری آذربایجان نیز به سرپرستی "حسین وثوقی ایرانی" دبیر این اتاق مشترک برای بازدید و بازاریابی وارد باکو شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو تا ۲۵ اکتبر (برابر ۳ آبان ماه) ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس