اخراج یک خبرنگار به دستور رئیس اداره ورزش در سیرجان


 اخراج یک خبرنگار به دستور رئیس اداره ورزش در سیرجان

خبرنگار یک سایت ورزشی در سیرجان به دستور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در بازی گل گهر و سپاهان برای دقایقی اخراج شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، خبرنگار اخراجی در این باره گفت: به دلیل انتشار مطلبی انتقادی از عملکرد اداره ورزش و جوانان سیرجان در یک سایت محلی ، روز بازی مسئولان هیات فوتبال سیرجان به من گفتند امکان ورود شما به ورزشگاه نیست و رئیس اداره از شما دلخور است و هر طور هست از دل وی دربیار!


وی افزود: مسئولان هیات فوتبال سیرجان از من خواستند تا قبل از بازی از آقای گل محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان عذرخواهی کنم که بنده نپذیرفتم.


عصر و دقایقی قبل از بازی هنگامی که وارد ورزشگاه شدم به دستور گل محمدی و همکاری ماموران امنیتی مرا از ورزشگاه به بیرون هدایت کردند و به من‌گفتند سازمان لیگ به فرمانداری سیرجان نامه زده و دستور داده شما به ورزشگاه نیایی!


در حالی که از ورزشگاه خارج می‌شدم دکتر حدیدی رئیس هیات فوتبال سیرجان از من خواست تا با عذرخواهی از رئیس اداره ورزش و جوانان به ورزشگاه برگردم.


امین شول افزود: با توجه به بازی مهمی که پیش رو بود اجبارا با آقای رئیس روبه رو شدم اما بدون عذرخواهی و صرفا با بوسیدن، وی را متقاعد کردم که اجازه دهد به ورزشگاه برگردم.


این خبرنگار در سیرجان اضافه کرد: متاسفانه نمی‌دانم بر اساس چه معیار و قانونی رئیس اداره ورزش و جوانان یک شهرستان می‌تواند به نیروهای امنیتی ورزشگاه دستور اخراج یک خبرنگار را بدهد و آیا مسئولان هیات فوتبال و برگزاری مسابقه در این شرایط باید از چه مقامی دستور بگیرند و آیا اخراج خبرنگاران از ورزشگاه ها سلیقه ای است؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش