نظر فدراسیون والیبال عوض شد: شهرداری ارومیه لیگ برتریست دورنا نه!


نظر فدراسیون والیبال عوض شد: شهرداری ارومیه لیگ برتریست دورنا نه!

فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای از برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال در ساعت 14 روز چهارشنبه خبرداد و از نکات جالب این اطلاعیه حضور تیم شهرداری ارومیه در بین 8 تیم حاضر در لیگ برتر و دیده نشدن نام دورنا ((نوجوانان ایران)) است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در بخشی از اطلاعیه سازمان لیگ فدراسیون والیبال آمده است:

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ و در محل فدراسیون با حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار می‌شود.
تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و فولاد سپاهان، هشت تیمی هستند که در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران حضور خواهند داشت.

تا این لحظه مسئولین باشگاه دورنا ارومیه واکنشی به نبود نام این تیم در بین تیم‌های حاضر نشان نداده‌اند این درحالیست که دورنایی‌ها تمرینات اولیه خود را آغاز کرده‌اند.

گفتنی است، مسئولین سازمان لیگ چندی پیش اصرار داشتند هر 2 نماینده ارومیه (شهرداری و دورنا) بدلیل سقوط 3 تیم به دسته پایین‌تر، در بین تیم‌های لیگ برتر والیبال نیستند و باید در دسته یک رقابت‌های خود را پیگیری کنند و حالا مشخص نیست تغییر سرپرست فدراسیون عامل تغییر عقیده سازمان لیگی‌هاست یا کمبود تیم باعث این اتفاق شده است.

46

کد خبر 1313262

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول