سقف کار شورایاری‌ها در تهران نامحدود است


سقف کار شورایاری‌ها در تهران نامحدود است

تهران - ایرنا - عضو ستاد شورایاری‌های شهر تهران اظهار داشت: سقف کار شورایاری‌ها در تهران با وجود 352 محله، نامحدود است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، «سید محمود میرلوحی» در نشستی با دبیران شورایاری منطقه ۱۱ افزود: شورایاران بدانند به عنوان معتمد محله در کارهای خیریه، فرهنگی، مذهبی و ورزشی تاثیرگذار هستند و هیچ سقفی برای قدرت ناشی از کاریزمای شورایاران نیست.

وی تاکید کرد: شهر بزرگی مثل تهران با ۱۰ میلیون جمعیت، باید با مشارکت همه شهروندان اداره شود و ما به عنوان عضو شورا نمی توانیم در اتاق دربسته درباره شهروندان تصمیم بگیریم.

میرلوحی با تاکید بر ضرورت دیدار اعضای شوراها با شهروندان گفت: ما به عنوان اعضای شوراها نمی توانیم پشت درهای بسته تصمیم گیری کنیم.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی زیرمجموعه ستاد شورایاری تاکید کرد: امیدوارم در هر کارگروه منطقه ای ده ها نفر حضور داشته باشند و زیرکارگروه های کوچک نیز برای آن تعریف شود.

وی با اشاره به ایجاد کارگروه نو آوری و فن آوری در ستاد شورایاری ها گفت: تاسیس این کارگروه بر این اساس بود که در محله ها به دنبال ایده های جدید باشیم و از این ایده ها استقبال می کنیم.

سراهای محلات جای فعالیت داوطلبانه است
میرلوحی با بیان اینکه مدیریت و حسابداری و نگهبانی را از سرای محله جدا کردیم، اظهار داشت: سرای محله جای فعالیت داوطلبانه است و سراها باید به محل فعالیت داوطلبانه تبدیل شوند نه اینکه جای کار مالی و اقتصادی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق