بیمارستان جامع فوق تخصصی کلیه در منطقه دو احداث می‌شود


بیمارستان جامع فوق تخصصی کلیه در منطقه دو احداث می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران گفت: پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح و بررسی اعضای کمیسیون و موافقت اصولی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با احداث بیمارستان جامع فوق تخصصی کلیه در منطقه دو موافقت شد.

به گزارش روز سه شنبه معاونت شهرسازی و معماری؛ علی اشراقی با بیان اینکه این بیمارستان در هشت طبقه و با سطح اشغال حداکثر ۴۰ درصد ایجاد می شود، افزود: این مجتمع درمانی در عرصه‌ای به مساحت حدود پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع در شمال بزرگراه یادگار امام (ره) و در کوی فراز ساخته می‌شود و محدوده سایت در بخشی از عرصه ۴۳ هکتاری اراضی تعاونی هفت گانه قرار دارد.

وی ادامه داد: بیشتر مجموعه‌های مسکونی این عرصه شکل گرفته و با وجود اینکه سرانه خدمات آن تعیین شده است، اما در عمل سطوح خدماتی لازم را ندارد.

اشراقی گفت: علاوه بر گذر ۲۱ متری شمالی، دسترسی این مجموعه درمانی طی تدابیری از جنوب ملک نیز فراهم می‌شود.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران تصریح کرد: مقرر شده خط آسمان و تراز ارتفاعی مجتمع درمانی رعایت و فضای سبز مناسب برای این مجموعه در نظر گرفته شود.

اشراقی گفت: در خصوص پهنه R۲۳۱ محله نارمک با مساحتی حدود ۳۸۰ هکتار نیز پس از توضیحات مشاور و استقامتی شهردار منطقه ۸ تصمیم گیری و مقرر شد شهرداری تهران نسبت به تهیه یک طرح ویژه اقدام کند.

وی همچنین طرح ساماندهی میدان ولی عصر (عج) واقع در منطقه ۶ را یکی دیگر از موضوعات مورد بحث عنوان کرد و افزود: پس از توضیحات مشاور در مورد این طرح تصمیم‌گیری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...